Aviseringar
Rensa alla

RE: Vad hade SD gjort med idioten om dem hade fått makten.


Ämnesstartare

Vad hade SD gjort med idioten om dem hade fått makten.

1. "De" inte "dem"
2. Ja, det här förtjänar en egen tråd
3: here's why:

"Jag såg en debatt för några veckor sedan om massa bråk i Rosengården och skit med Janne Josefsson.

Bland annat i denna debatten så frågade Janne en muslim som var högt uppsatt eller va fan han nu var om han stödjer Usama bin Laden. Den här muslim gubben med jätte skägg sa hela tiden bara de får jag inte lov att säga. Han kunde inte svara på en sån simpel fråga. Va är de för jävla idioter de finns i detta landet ? Och dem bråkade om att de skulle få sin moské hela tiden i debatten.

Vad tänker ni som är invandrare eller muslimer om att någon idiot säger så?

Vad hade SD gjort med den idioten om dem fått makten tror ni?"

Programmet heter Debatt, Janne Josefsson är programledare. Muslimen är inte alls högt uppsatt, han är bara med och sköter en sketen moské i Rosengård. Han sa klart och tydligt att han inte stöttate Bin Laden, däremot ville han inte avslöja om han sympatiserade med honom. Vilket han förmodligen gjorde, men det hör inte hit.

Debatten handlade om upploppen i Rosengård som för övrigt är ett resultat av att man stängt ner en moské som varit till nytta för så många.

Hmm... vad är min poäng? Jag bara lackar på att folk är så jävla dumma i huvudet att de ens ifrågasätter sånt. För mig är det självklart att det blir upplopp över en sån grej. Och visst är det surt med tanke på hur media framställer det, men jag blir å andra sidan rörd. Rörd för att folket inte har gett upp hoppet och för att de gör vad de kan för att få utnyttja sina rättigheter när man fortsätter att sparka på de som redan ligger. De man lagt i skiten.

Kom inte och snacka om att invandrare förstör för sig själva. Det är samhället som förstör invandrarna.

Jag är inte partipolitisk what so ever, men SD knullar jag fan i röven.

TACK FÖR MIG!


   
Citera
Ämnesstartare

Sara Hakimi:

Kom inte och snacka om att invandrare förstör för sig själva. Det är samhället som förstör invandrarna.

det är ju för att vi inte vill ha några fula invandrare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det är ju för att vi inte vill ha några fula invandrare

Som om det inte finns fula svenskar då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Hakimi:

Som om det inte finns fula svenskar då?

finns det något som är fulare än en neger


   
SvaraCitera

[zzz]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

finns det något som är fulare än en neger

du pratar med en, så go ahead, tell me?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Hakimi:

du pratar med en, så go ahead, tell me?

jag tycker bara att domär otroligt fula är det något fel med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

finns det något som är fulare än en neger

ja, såna som du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

ja, såna som du

tack då vet jag[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

ja, såna som du

OF 5:

jag tycker bara att domär otroligt fula är det något fel med det

ahahah tough luck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

finns det något som är fulare än en neger

Ja, raggare, boneheads, white trash, blonderade fjortisar.


   
SvaraCitera

Sara Hakimi:

Det är samhället som förstör invandrarna.

Det enda vi gör är att rädda deras liv genom att släppa in dem i vårat land, om det inte uppskattas så finns det ju inget som tvingar dem att stanna.
Är det verkligen fel att ställa det lilla kravet att man ska följa lagen och inte ta till med våld i form av upplopp om något inte passar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hivkanin_med_AK47:

Ja, raggare, boneheads, white trash, blonderade fjortisar.

din åsikt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jag tycker bara att domär otroligt fula är det något fel med det

generalisering, kallas det. Huruvida det är rätt eller fel kan inte jag avgöra. jag vet bara att jag har mina åsikter i frågan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Hakimi:

För mig är det självklart att det blir upplopp över en sån grej. Och visst är det surt med tanke på hur media framställer det, men jag blir å andra sidan rörd. Rörd för att folket inte har gett upp hoppet

Yea, fuck the polis. Jag blir också rörd av att ungdomsligister inte tappat stinget [love]
Ditt resonemang blir ganska så ägt av Sd, som har ett bättre.


   
SvaraCitera