Aviseringar
Rensa alla

Reagerar ni annorlunda när ni ser blandade par?


Ämnesstartare

När ni ser blandade par eller homosexuella reagerar ni då annorlunda? Hur då och varför?


   
Citera
Ämnesstartare

Bara när jag ser medelålders och äldre män med en ung asiatisk tjej...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas väl kanske att de ska skaffa barn bara pga barn med olika etniciteter brukar bli så söta mvh Söthet Framför Allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det gör jag inte.. 


   
SvaraCitera
mynona

Inte såvitt jag har lagt märke till i alla fall. Min största syndabekännelse i det fallet är att om någon av dem tycks vara från mellanöstern kan jag möjligen fundera över kulturskillnader, men det är väl så långt det går rent medvetet, och det handlar ju inte om etnicitet, som jag antar att du syftar på eftersom dina trådar brukar handla om det.  
Homosexuella par är väl motsatsen till blandade par! ^^ Där är väl enda tanken möjligen en reflektion att samhället går framåt ju öppnare det är. 

I de flesta fall lägger jag ju bara märke till människor om jag känner dem och då har de ju blivit individer och då uppkommer ju de funderingarna mer sällan än om de vore främlingar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera
alis
 alis

Jag är vit min kille är svart folk hatar det men jag älskar dt =)


   
SvaraCitera
nubbie

Nää det gör jag nog inte, och har inte märkt att folk reagerat konstigt på mig och min pojkvän heller.


   
SvaraCitera
GraGo

Kanske om jag ser en kinesisk man med en afrikansk tjej, inte för att jag tycker att det är nåt fel på det utan bara för att man inte ser det så ofta.


   
SvaraCitera

Känner en kille som är bög och har pojkvän. Och en av mina närmsta vänner är 100% svensk och är tillsammans med en muslim. Inget som stör mig det minsta (:


   
SvaraCitera

nä, 


   
SvaraCitera

Nä, blir typ bara avundsjuk på dem. Sen tänker jag att de är fina ler lite och går vidare... 


   
SvaraCitera

nej. på sin höjd kan jag bli glad när jag ser homosexuella par som ser nyförälskade ut. hade med största sannolikhet blivit det av heterosexuella par också om jag inte ägnat en 10 år av mitt liv till att vara avundsjuk på varje par jag sett (hade mitt första förhållande när jag var 18, det var många år av bitterhet innan dess)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden passar bättre som snack- eller polltråd. Låser denna. 

/Mod


   
SvaraCitera