Aviseringar
Rensa alla

Real or not? Vad tror ni om bloggen/siten?


Ämnesstartare

En uppföljning på den utomordentligt roliga fejksidan Svensk-Finska Församlingen i Sundsvall, eller kan någon vara så här trollig for real?

http://www.apg29.se/

Några citat:

”World of Warcraft” ska bli en nöjespark i Kina. Det görs alla möjliga saker för att demonisera så många som möjligt...

"Julian Assange säger i Aftonbladet att Sverige måste växa upp (med tanke på rättsäkerheten). År det någon som behöver växa upp så är det Julian Assange. Med andra ord: han behöver omvända sig! Och kvinnorna som han var med är heller inte trovärdiga. För befinner man sig i sådana situationer som de gjorde så är risken att det blir fel. För vad gjorde de där?

Det var synden som drev dem och nu ser vi syndens frukt (eller lön)."

"Aftonbladet har en publicerat bilder på människor hur deras ansikten ser ut efter ett tag av drogmissbruk.
//
Grundorsaken till människornas förvrängda ansikten är egentligen inte de livsfarliga drogerna utan synden!

Titta på ansiktena och du förstår vad synden ställer till med!"


   
Citera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.apg29.se/index.php?artid=1397

Det vore lite väl magstarkt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det vore lite väl magstarkt...

Nja, det vet jag inte. Känns snarare som ett tecken på att det är på riktigt. Eller jag vet inte. Texten kändes som den kunde vara skriven ärligt, av någon rejält religiös människa.

Stalkade honom lite, och han finns på riktigt iaf. Det är hans riktiga namn, och han är enligt Ratsit gift. Han borde stå som änka.

Äh, jag vet inte.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

väl m

KingGurka:

ns snarare som ett tecken på att det är på riktigt. Eller jag vet inte. Texten kändes som den kunde

Se videon ovan. Det är ju han. Christer Åberg. Om ni ej noterat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Nja, det vet jag inte. Känns snarare som ett tecken på att det är på riktigt.

Jo precis det jag menar, tror inte folk skulle leta bilder på bebisar med skärsår och hitta på den berättelsen om det var troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Se videon ovan. Det är ju han. Christer Åberg. Om ni ej noterat.

Har noterat, men han hade ju kunnat trolla även där.

Dan_the_ironman:

Jo precis det jag menar, tror inte folk skulle leta bilder på bebisar med skärsår och hitta på den berättelsen om det var troll

Ah, så menar du! Trodde du menade, något sånt skulle man inte skriva om det var på riktigt.

Fast, det lutar ju mot att han är äkta då. Vad lustigt. Vilken galenpanna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Vilken galenpanna.

amen brotha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

amen

[love]


   
SvaraCitera

KingGurka:

Fast, det lutar ju mot att han är äkta då. Vad lustigt. Vilken galenpanna.

Det finns alla de sorter, i vår herres hage... [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

vilken motbjudande man


   
SvaraCitera