Aviseringar
Rensa alla

Rebecca Black mordhotad för att hon sjunger dåligt....


Ämnesstartare

Det var det sjukaste jag har sett i modernpopkultur.
ska en person bli mordhotad bara för att hon sjunger dåligt. Men varför? själv gillar jag INTE hennes musik, men att mordhota henne går väl över gränsen. Eller?

det påminner mig om figuren Troubadix eller dux i Asterix.om alltid blir bunden till ett träd.

Aldrig har jag trott att man i verkligenheten skulle mordhota någon för dålig musik. verkligen en paradox.

hur kan det gå så långt att man blir mordhotad, och hur kan man göra en så dålig låt. men så tror jag också att folk överdriver. låten är ju riktad mot tioåringar, vad har folk för rätt att hata henne så mycket. dom behöver helt enkelt inte lyssna på skit´n

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article12909681.ab


   
Citera
Ämnesetiketter

bugatti:

hur kan det gå så långt att man blir mordhotad, och hur kan man göra en så dålig låt.

[love]


   
SvaraCitera

Själv älskar jag rebecca black. Jag blir så glad av henne.


   
SvaraCitera

Vem är Rebecca Black? [blush]
En ny bäver lr? [confused]


   
SvaraCitera

Småskrattade lite över nerdrage från folk, är dålig person.


   
SvaraCitera

vem bryr sig

sjunger hon så sjunger hon

lever hon så lever hon

dör hon så dör hon

kunde inte bry mig mindre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vem är Rebecca Black?
En ny bäver lr?

hon är en wannabe beaver/hanna montana mest hatade på youtube


   
SvaraCitera

S3ON:

Vem är Rebecca Black?

Haru inte hört den nya grejen.
Rika amerikanska barn betalar ett produktionsbolag att göra en låt och musikvideo till dem. Ark music factory.
Rebecca Black är en av dem.


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

Haru inte hört den nya grejen.

Nee. [blush]

framtidstron lever:

Rika amerikanska barn betalar ett produktionsbolag att göra en låt och musikvideo till dem. Ark music factory.
Rebecca Black är en av dem.

Ahaa..! [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon har en rasslig rostig röst, man kan nästan tro att hon är mordhotad när hon sjunger låten. texten är som en "litterally" text där man sjunger om det uppenbara och som händer för tillfället, tex jag vaknar måste gå ner genom trappan och käka flingor, mina trettonåriga kompisar kör bil, dom stannar upp, vinkar att jag ska följa med. köpa glass men ...ack det finns pistasch i glassen .. osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är liksom impopulär men ändå populär


   
SvaraCitera

bugatti:

hon har en rasslig rostig röst

Hon har helt okej röst egentligen.
Hon låter mycket bättre utan autotune.


   
SvaraCitera

Hon blev väll inte mordhotad för sin röst? Det va väll för den EXTREMT dåliga texten i låten?


   
SvaraCitera
Draft

gedigen anledning tycker jag, man kan inte släppa en hit utan att ta ansvar för den. såsom att brittan spears rakade av sig allt sitt hår, hon borde veta bättre än att lära tjejer att det är ok att se ut som killar och slåss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draft:

gedigen anledning tycker jag, man kan inte släppa en hit utan att ta ansvar för den

vad menar du? att hon har ett dolt budskap i sin låt.
och sen är hon bara 13 år. hon kan inte ens skriva en låt. hur ska hon kunna ansvara för sin egen säkerhet, hon borde ha vetat riskerna antar jag, bieber är ju pionjären när det gäller ... det bieber gör och den genren


   
SvaraCitera