Aviseringar
Rensa alla

Recensera/Ge Omdöme på den senaste filmen ni såg.


Smilen
Ämnesstartare

reben:
en man som heter ove 
10/10
skrattade
grät
bra film

Rolf Lassgård brukar vara bra.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Little-Traci:
knives out (igen) 10/10 Söt såg den på DVD när jag hade besök av  några trevliga rävar hos mig i helgen.. de tyckte först att den va tråkig i början men när de väl kom in filmen så tyckte de den var  spännande och rolig.. Tumme uppSöt

Har sett den på bio innan med några kompisar även då tyckte jag den va väldigt bra.

Spännande
Mystisk
Rolig
Klurig
Och mycket överraskande och roligt slut..

8/10 ungefär så skulle jag säga om filmen. Att den har vibbar som är positiva.


   
SvaraCitera

Smilen:

8/10 ungefär så skulle jag säga om filmen. Att den har vibbar som är positiva.

vibbar?


   
SvaraCitera

Smilen:

8/10 ungefär så skulle jag säga om filmen. Att den har vibbar som är positiva.

Har du sett den nya som har kommit?


   
SvaraCitera

Little-Traci:
Återkommer när vi har gjort våran 1a movie reaction..

Mm ^^

våran första movie raction gick jättebra ^^ den har fått 2 459 (vilket jag är förvånad över) men sen har de valt att göra reacion videos utan mig för jag och en annan person inte kommer så bra överens.. men jag är glad för alla roliga/trevliga kommentarer på min reaction..haha Blink men jag tror inte jag gör fler reactions (om han är med)

Men låten jag fick i huvudet går jag och nynnär på ännu..

Men jag ger filmen ändå en 8/10 (för att vara en gammal film)


   
SvaraCitera

Jag såg Gemini Man i natt med Will Smith och Mary Elizabeth Winstead i huvudrollerna. Filmen var klart under godkänt men effekterna vid vissa skottlossningar var imponerande, klart imponerande och Mary Elizabeth var ju snygg och Will var helt ok. Men jag kunde gott ha slösurfat nätet under dessa 2 timmar istället. Ledsen

MV5BZDJlYzMyZTctYzBiMi00Y2E5LTk4YzgtNzU5


   
SvaraCitera

Mm ^^ återkommer när vi har haft våran filmkväll..

Jag är tacksam för alla för alla på patreon som suportar kanalen och som tjatar på att jag ska vara med på fler reactions. men jag har sakt det och jag säger det igen-..

Ska jag vara med på reactions så ska det vara en film min smak..jag är väldigt kräsen när gäller film..


   
SvaraCitera
oneday

Har inte sett klart den men den är 3/10 just nu


   
SvaraCitera
oneday

oneday:
Har inte sett klart den men den är 3/10 just nu

Skoja 1/10 går inte ens att kolla på


   
SvaraCitera
Lokes

oneday:

Skoja 1/10 går inte ens att kolla på

Vilken?


   
SvaraCitera
oneday

Lokes:

Vilken?

Superbad


   
SvaraCitera
Lokes

oneday:

Superbad

Well vad förväntar du dig av en film som heter super dålig


   
SvaraCitera
oneday

Lokes:

Well vad förväntar du dig av en film som heter super dålig

LMAOO det såg ut som en film som grownups och de var i succé kategorin så trodde inte det skulle va så dåligt. 
en karaktär var så himla onödigt elak och var liksom alldeles för cool och mobbade sina vänner för minsta lilla och tänkte bara med sin kuk. Allt han brydde sig om var att ligga med de populäraste tjejen i skolan. De sa så himla skeva saker så tillslut gav jag upp


   
SvaraCitera
Lokes

oneday:

LMAOO det såg ut som en film som grownups och de var i succé kategorin så trodde inte det skulle va så dåligt. 
en karaktär var så himla onödigt elak och var liksom alldeles för cool och mobbade sina vänner för minsta lilla och tänkte bara med sin kuk. Allt han brydde sig om var att ligga med de populäraste tjejen i skolan. De sa så himla skeva saker så tillslut gav jag upp

Det va väl top tier humorn i 2007


   
SvaraCitera
oneday

Lokes:

Det va väl top tier humorn i 2007

Ja tyvärr


   
SvaraCitera