Aviseringar
Rensa alla

Recept på nätet eller från böcker?


Lagar alltid samma mat mao behöver inga recept


   
SvaraCitera

Sagitta: mao behöver inga recept

Mys


   
SvaraCitera

dazed: Mys

Han är nöjd ändå


   
SvaraCitera

nätet, googlar vad jag har eller vad jag vill göra


   
SvaraCitera

Internet


   
SvaraCitera

Ullericka:

Ge mig den pastan nu tack!"!

De har ju en hemsida såg jag! www.vinochmatguiden.se

Men man måste vara 25 år för att se eftersom de har viner på sidan 😀 Haha, som om någon skulle klicka att man är under 25. 


   
SvaraCitera

Daniellas:

De har ju en hemsida såg jag! www.vinochmatguiden.se

Men man måste vara 25 år för att se eftersom de har viner på sidan 😀 Haha, som om någon skulle klicka att man är under 25. 

Snygg sida! Vadå 25 år??


   
SvaraCitera
Nirak

Oftast så hittar jag recept från internet men det kan bero på att jag är för snål för att köpa recept böcker. Men följer ändå sällan recept exakt hemma,slänger i det jag vill ha.


   
SvaraCitera

Både och. Oftast internet.


   
SvaraCitera

fredrikavarnamnet:

Snygg sida! Vadå 25 år??

Ja alltså för att de har vin. 


   
SvaraCitera

Jag använder mig mest av internet. Vin & Matguiden är ju för alla, man behöver inte vara 25 år ju!


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

det beror helt på vad jag vill laga eller om det bara är inspiration jag är ute efter eller om det finns någon kokbok där jag är


   
SvaraCitera

båda, beror på. ska jag laga något specifikt kollar jag normalt kokböckerna först, finns så många idioter som lägger ut recept på olika sidor, de kokböcker jag har vet jag iaf vem som skrivit. 

tkr mer om att få bläddra i böcker och hitta recept också


   
SvaraCitera

Daniellas: Men man måste vara 25 år för att se eftersom de har viner på sidan 😀 Haha, som om någon skulle klicka att man är under 25.

tycker det är jävligt suspekt, vi har ju 20-årsgräns på systemet, vrf ha 25-årsgräns på en jävla webbsida!?


   
SvaraCitera
ida
 ida

Blivande_japan:

tycker det är jävligt suspekt, vi har ju 20-årsgräns på systemet, vrf ha 25-årsgräns på en jävla webbsida!?

Fliker in. Det är en åldersgräns på marknadsföring via internet på 25 år. Googlade lite. Det är ju jäääkligt märkligt tycker jag! Det konstigaste är att Systembolaget har 20-årsgräns på sin hemsida, varför räknas inte deras sida som reklam!? 

Tycker vi har konstiga alkohollagar i Sverige. 


   
SvaraCitera