Aviseringar
Rensa alla

Recruit a Friend World of warcraft


Ämnesstartare

Tjena alla glada!

Då var det dags att dra igång med WoW igen då man inte har något bättre för sig. Letar efter någon att RaF:a med (Recruit a Friend) och jag kommer vara så snäll att jag låter någon RaF:a mig så ni kommer få gratis lvlarna och slippa köpa varje expansion.

MEN, det jag då kräver är att ni kan bjuda på bags och guld (Framförallt till abillities och upp till normal flying mount).

Server spelar ingen större roll men jag vill spela som Alliance.

Ett annat krav är också att vi drar upp två karaktärer till lvl 80 (Ni får då 3:e på köpet). Men är även på att dra upp mer än 2 ifall ni är.

Då jag är arbetslös just nu så gör jag inte mycket mer än att tränar (2 timmar nästan varje dag), så jag är väldigt flexibel av mig.

Krav på er:

* Äldre än 16 år
* Erfarna spelare
* Kan spela ett antal timmar på raken utan uppehåll och inte ta massa små breaks.
* Som kan spela sent in på natten är ett plus 🙂

Ett annat plus är om vi kan prata på skype för att underlätta lite men inget krav.

Det var allt, tack! [bigcheers]


   
Citera

Varför skulle någon vilja det?


   
SvaraCitera
Tyrael

Rymdpirat:

Varför skulle någon vilja det?

Står i texten:

Oz_91:

Ett annat krav är också att vi drar upp två karaktärer till lvl 80 (Ni får då 3:e på köpet). Men är även på att dra upp mer än 2 ifall ni är.

Om du behöver det översatt till bebisspråk: för att någon vill ha enkla/snabba lvl 80's


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Varför skulle någon vilja det?

Trög eller? Precis som Tyrael sa:

Tyrael:

Om du behöver det översatt till bebisspråk: för att någon vill ha enkla/snabba lvl 80's

Och snälla håll er till ämnet, skrev det för att jag söker någon som är intresserad av det. Men alltid ska det vara någon idiot som kommer med ett dumt/onödigt svar.


   
SvaraCitera
Tyrael

Oz_91:

Trög eller? Precis som Tyrael sa:

Oz_91:

Och snälla håll er till ämnet, skrev det för att jag söker någon som är intresserad av det. Men alltid ska det vara någon idiot som kommer med ett dumt/onödigt svar.

Varför upprepar du då det jag skrev? [confused] Helt onödigt..


   
SvaraCitera

Tyrael:

någon vill ha enkla/snabba lvl 80's

Låter rätt lame.


   
SvaraCitera
Tyrael

Rymdpirat:

Låter rätt lame.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Låter rätt lame.

Varför skriver du ens här då?


   
SvaraCitera

Oz_91:

Trög eller?

Kul att spela med dig.


   
SvaraCitera

Oz_91:

Varför skriver du ens här då?

Nyfikenhet.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Bild på pojkar

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Kul att spela med dig.

Sjukt kul!


   
SvaraCitera
Tyrael

Rymdpirat:

Bild på pojkar

HAHA

Miceparade:

Kul att spela med dig.

[tired] Konflikträdd much? (Med tanke på hur du antog hela hans personlighet pga. att han frågade om Rymdpirat var trög, utan någon som helst analysering av Rymdpirats inlägg)


   
SvaraCitera

Rymdpirat:

Varför skulle någon vilja det?

Det mer specifika och mindre skitnödiga svaret är att om man rekryterar en ny spelare och spelar tillsammans med denne får man trippelt med exp.

Tyrael:

Konflikträdd much?

Idiot much?

Tyrael:

Med tanke på hur du antog hela hans personlighet

Ungefär som du analyserat min personlighet alldeles nyss då eller?

Tyrael:

utan någon som helst analysering av Rymdpirats inlägg

För din utvärdering av hans inlägg var ju så mycket bättre. Alla föds vi ju med WoW i vår referensram och bör känna till alla termer osv. Shame on Rymdpirat. Shame on him.


   
SvaraCitera
Tyrael

Miceparade:

Ungefär som du analyserat min personlighet alldeles nyss då eller?

Antog absolut ingenting om din personlighet, det är fakta att du gjorde det om du inte hycklade fram svaret "Kul att spela med dig"

Miceparade:

För din utvärdering av hans inlägg var ju så mycket bättre. Alla föds vi ju med WoW i vår referensram och bör känna till alla termer osv. Shame on Rymdpirat. Shame on him.

Åter igen antar du ut åt i helvete massor av saker.

Man behöver inte vara född med WoW i nyllet för att förstå att "vi drar upp två karaktärer till lvl 80" är en FÖRDEL, vilket brukar vara anledningen till att man gör saker - ja precis, för att man själv eller andra har fördel av dem.

Dessutom krävs det inte för att förstå meningen bakom "Recruit a friend", iaf inte om man tänker grundligare på det än i .5 sek.


   
SvaraCitera