Aviseringar
Rensa alla

Red Bull keps? :p


Ämnesstartare

Jao då har man köpt en red bull keps... Inte för att det är fränt etc utan för att jag tycker dom är snygga i rätt färg kombination... Vad tycker ni om dessa kepsar?
Jag tycker det är som sagt ganska snyggt så länge det inte är en centrerad redbull logga mitt i allt. Finns ju riktiga sådana men då står det redbull under.

För övrigt dricker jag inte red bull... Det är för dyrt. Power King däremot är billigt och gott.


   
Citera
Ämnesetiketter

Alla kepsar är fula.


   
SvaraCitera

Siggeeh:

För övrigt dricker jag inte red bull... Det är för dyrt. Power King däremot är billigt och gott.

Vill du ha en kontakt som kan köpa ut lite energidryck till dig? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Alla kepsar är fula.

även om internet, mawns och alla andra hipsterbögar kommer mobba mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det de här;-PPPP
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför betalar man för att marknadsföra någon annans produkt? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Vill du ha en kontakt som kan köpa ut lite energidryck till dig?

Haha nej... På kiosken här så är dom inte svenska och dom bryr sig inte :p

kosjka:

även om internet, mawns och alla andra hipsterbögar kommer mobba mig.

så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Siggeeh:

så?

ja?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

är det de här;-PPPP

Nej xD. Det där ser faktiskt skitfult ut... Ska vara en liten logga till höger och stå redbull under 🙂

dazed_and_confused:

varför betalar man för att marknadsföra någon annans produkt?

Vet inte... Dom är i för sig fake men jag tycker dom är fina...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Siggeeh:

Jag tycker det är som sagt ganska snyggt så länge det inte är en centrerad redbull logga mitt i allt.

Det är ju så dom ser ut.
För övrigt har jag för mig att man måste vara med i deras "street team/crew" eller nått sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Siggeeh:

Nej xD. Det där ser faktiskt skitfult ut... Ska vara en liten logga till höger och stå redbull under 🙂

tkr den där var bättre än de med bara ett tjurigt märke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

varför betalar man för att marknadsföra någon annans produkt?

jag känner att jag citerar dig allt för ofta [blush] men du skriver vad jag tänker. Du är bäst bro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Det är ju så dom ser ut.
För övrigt har jag för mig att man måste vara med i deras "street team/crew" eller nått sånt

Nej inte alla. Ryan Sheckler är sponsrad och han har både och. Syns dock på dom som har centrerad att dom är riktiga. Fake > http://www.newera-hats.com/red-bull-new-era-59fifty-fitted-brown-hat-id6249-p-33...

Riktig > http://www.lat34.org/quick_hits/wp-content/uploads/2008/08/ryan_sheckler_xg08.jp...

Fake men fin > http://www.hatsclub.net/new-arrival-red-bull-new-era-59fifty-fitted-white-hat-id... (dock i annan färgkombination)

Är det ingen fler som har någon åsikt om dom är fula eller inte? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

jag känner att jag citerar dig allt för ofta [blush] men du skriver vad jag tänker. Du är bäst bro.

[blush][love]


   
SvaraCitera