Aviseringar
Rensa alla

Red Dead Redemption


Ämnesstartare

Bästa spelet jag har spelar i år. Har gjort en liten spellista om någon är intresserad.

http://open.spotify.com/user/speltidning/playlist/5feWwddSNO1IYOfnCvUjKD

Försöker hitta mer musik som förtjänar en plats på listan.

Om någon vill spela RDR med mig på ps3 så heter jag SrsBznz.


   
Citera
Ämnesetiketter

Speltidning:

Om någon vill spela RDR med mig på ps3 så heter jag SrsBznz.

Är faktiskt jävligt besviken på det. Onlineläget är ju något sorts wannabe-wow. Hoppas att singelplayer är roligare, har bara kört lite grann.

Lägg gärna till mig på PS3 (samma användarnamn som här) om du vill spela nån dag.


   
SvaraCitera

Chryseus:

Hoppas att singelplayer är roligare, har bara kört lite grann.

det är som ett bättre GTA 4 i vilda västern. Har hållit mig vaken en vecka snart.

Roligt att bara rida runt och jaga.


   
SvaraCitera
Åtta

Det verkar vara ett grymt spel. Tråkigt att det inte finns någon PC-port och att jag inte längre har ett 360.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det verkar vara ett grymt spel. Tråkigt att det inte finns någon PC-port och att jag inte längre har ett 360.

Jag tror det kommer släppas till PC mot slutet av året. Samma sak som hände med GTA IV.


   
SvaraCitera
Åtta

Speltidning:

Samma sak som hände med GTA IV.

GTA IV visade sig dock vara ospelbart för alla som inte kände för att slänga ut +15000 spänn på en dator, så jag betvivlar att jag kommer att kunna spela det då heller. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

GTA IV visade sig dock vara ospelbart för alla som inte kände för att slänga ut +15000 spänn på en dator, så jag betvivlar att jag kommer att kunna spela det då heller. [sad]

Jo jag vet, men man kan ju alltid hoppas.


   
SvaraCitera

internet:

det är som ett bättre GTA 4 i vilda västern. Har hållit mig vaken en vecka snart.

Roligt att bara rida runt och jaga.

eller hur. vad heter du på psn? ◊∆◊

Speltidning:

http://open.spotify.com/user/speltidning/playlist/5feWwddSNO1IYOf​nCvUjKD

soft!


   
SvaraCitera

variabel:

eller hur. vad heter du på psn? ◊∆◊

har 360 utan live pga enligt min princip har jag redan betalat för internettillgång en gång.


   
SvaraCitera

internet:

har 360 utan live pga enligt min princip har jag redan betalat för internettillgång en gång.

aha. bra princip. har ps3 [nlush]


   
SvaraCitera

vill ha ps3 men hade inte råd + hade spel till xbox redan pga detta är min andra


   
SvaraCitera

själv har man ingen internetuppkoppling till ps3an 🙁

klarade storyn i single player igår och fy fan va grymt spel!! ångrar inte en enda spänn som jag la ut på det! kööööp!!


   
SvaraCitera

kan köra live men det laggar som fan! 🙁


   
SvaraCitera

Jag skulle köpa det men min xbox är pajj så jag ska köpa en ny xbox istället[n]


   
SvaraCitera

Åtta:

GTA IV visade sig dock vara ospelbart för alla som inte kände för att slänga ut +15000 spänn på en dator, så jag betvivlar att jag kommer att kunna spela det då heller.

Jag tror faktiskt det kommer funka bättre! Grafiken bl.a ser inte ut att vara lika hög som på GTA IV. Sen tror jag att Rockstar har lärt sig av misstaget.


   
SvaraCitera