Aviseringar
Rensa alla

Reddit profil namn


Ämnesstartare

om ni har reddit vad heter ni där


   
Citera
Haien

Det säger man inte


   
SvaraCitera

Jag har 121 redditkonton. reddit avstänger mina konton cirka 10-30 timmar efter jag skapar dem. Jag är efterlyst.


   
SvaraCitera
Haien

123fendas:
Jag har 121 redditkonton. reddit avstänger mina konton cirka 10-30 timmar efter jag skapar dem. Jag är efterlyst.

Varför


   
SvaraCitera

123fendas:
Jag har 121 redditkonton. reddit avstänger mina konton cirka 10-30 timmar efter jag skapar dem. Jag är efterlyst.

Cringe


   
SvaraCitera

Maymay:

Cringe

Käften normie

Haien:

Varför

Det hela började med att jag sade att att onanera medan ett spädbarn suger på ens tutte inte är moraliskt fel. De avstängde mitt konto på grund av det.

Jag skapade några fler konton, och de avstängdes eftersom jag försvarar pedofiler som inte begår sexuella advanceringar mot barn.

när jag hade skapat cirka 15 konton, avstängde reddit de alla genom IP, förutom u/7777777e, vilket då var straffat av en kort temporär avstängning. Till och med min moders konto och min broders konto avstängdes.

men jag kunde fortfarande skapa nya konton, så jag gjorde det.

cirka november 2019, på grund av anledningen given att jag bar mig illa åt på r/AceAttorney, avstängde reddit alla mina konton genom IP igen, inklusive u/ZINC_WHITE_VI, vilket inte ens var mitt konto, det hade bara ett namn som liknade några av mina konton.

sedan dess, har mina konton aktivt blivit avstängda, på grund av "multiple, repeated violations of Reddit's content policy"


   
SvaraCitera
Haien

123fendas

Hah okej, du verkar ju rent objektivt inte gjort/sagt något fel, även om det kan tolkas fel av andra. Skaffa vpn.


   
SvaraCitera

Haien:

Hah okej, du verkar ju rent objektivt inte gjort/sagt något fel, även om det kan tolkas fel av andra. Skaffa vpn.

Jag har skaffat VPN, men det verkar som att de har upptäckt mitt konto trots att jag använde VPN...


   
SvaraCitera

123fendas:

Jag har skaffat VPN, men det verkar som att de har upptäckt mitt konto trots att jag använde VPN...

Än hur vidrigt pedofili jag tycker att det är så kan man väl inte straffa någon för "dåliga" tankar. Att utföra är någonting helt annat. 


   
SvaraCitera

ladiesman217 med ett z framför

swishar √400 spänn till den som vet var det e ifrån


   
SvaraCitera

perfekt tråd har en fråga till er som sysslar med reddit: vad är det för en hemsida? har alltid undrat men fått så få svar ;(


   
SvaraCitera

agnes_:
perfekt tråd har en fråga till er som sysslar med reddit: vad är det för en hemsida? har alltid undrat men fått så få svar ;(

ingen aning


   
SvaraCitera
Lokes

agnes_:
perfekt tråd har en fråga till er som sysslar med reddit: vad är det för en hemsida? har alltid undrat men fått så få svar ;(

Googla kanske 


   
SvaraCitera

Lokes:

Googla kanske 

men så kall du var då Rodnar


   
SvaraCitera
Lokes

agnes_:

men så kall du var då Rodnar

Reddit är en hemsida/app för losers och pervs


   
SvaraCitera