Aviseringar
Rensa alla

redogörelse för mitt senaste besök hos min kk, del 2.


talrik
Ämnesstartare

haha ok så börjar från det att jag vaknar..

är helt död, du anar inte hur bakis jag va. mådde illa kunde inte röra mig. får en fruckost av mamma, stekt ägg med bacon, WIIH! klockan är runt 11 så hon drar till jobbet vilket betyder at jag e ensam hemma. chattar ett tag på msn med nåra tjejvänner vilket får mig att längta efter att bara få gosa lite. känner mig kärlekssjuk. får den brilljanta iden att ringa min kk! hon svarar och säger att hon endå har vägarna förbi där ajg bor. efter en timma ca knackar hon på dörren och jag öppnar iförd endast mina utslitna dieseljeans. hon har på sig en rödrutig klänning, knöboots och kappa. morr*

vi börjar med duschen, hoppar in. tvålar in varandra i det varma vattnet, kysser varandra. känns så skönt att se henne tvåla in mig. hon njuter verkligen av det. trycker upp henne mot väggen i baadrummet, lyfter upp henne och tränger in i henne. vi har sex ståendes oc snabbt, håller henne i min armar.

efter duschen rör vi oss mot sängen, direkt trycker hon ner mig och gränslar mig, slickar henne tills hon kommer. hon vill itne vänta dne här gången utan börjar rida mig direkt efter att hon kommit. nu har hon varit på topp ett tag så jag känner at d e dags för mig att ta kontrollen igen, lägger handen bakom nacken på henne och kysser henne, knullar henne sen, fastän jag är underst. efter att hon kommit tar jag fram babyoljan och efter en vila ber jag henne olja in mig å leka med mig för jag vet hur mycket hon gillar det. hon stönar högre än jag gör. hon kan inte hålla sig och börrjar försiktigt suga av mig, gö det mer och emr intensivt! jag kommer, kommer länge. blir helt tagen och sätter händerna för ögonen samtidig som jag njuter av orgasmen, kommer alltid så länge när hon suger av mig.. efteråt myser vi, gosar, tåflörtar. efter en 10 minuter börjar jag smeka henne igen.. värmer upp henne.

hon tittar på mig och säger att hon vill ha mig men jag lägger henne på rygg. smörjer in hela henne, smeker henne från halsen till låren i långa masserande rörelser. sätter sen ena handen ovanför hennes klitoris och pullar henne med långfingret och ringfingret igen. efter att ha retat henne, fått henne att nästan komma flera gånger samtidigt som jag fortsätter gnugga in olja över hennes bröst lägger jag mig över henne, hålelr mig själv uppe med armarna och kysser henne, gnuggar våra inoljad ekroppar mot varandra, tränger in i henne.

det här avslutande sexet gör allt. fyfan va bra det är! hett, bitigt, oljigt, hårt. men endå nära. hon river sönder min svettigga, oljiga rygg. och biter mig hårt! tar ett tag för henne att våga göra illa mig men det känns skönt. vi kommer tillsammans efter 20 minuter i samma bitiga och riviga härja.

sen köper vi en pizza, vesuvio med färska tomater och curry. er på that 70ies show i en halvtimme å sen måste jag jobba. fan vilken härlig dag! <3

postar min redogörelse på begäran ^^


   
Citera
Ämnesetiketter

ofta man kan ta en till omgång (som kille) utan att äta nåt emellanåt[surprised]


   
SvaraCitera

Pundi:

ofta man kan ta en till omgång (som kille) utan att äta nåt emellanåt

du förstår väl själv att det alltid, no exceptions, är mycket krydd när killar pratar om sina erfarenheter?


   
SvaraCitera

flexfit:

du förstår väl själv att det alltid, no exceptions, är mycket krydd när killar pratar om sina erfarenheter?

nä det trodde jag inte[blush]


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

kryddar inte ett skit mina vänner..


   
SvaraCitera

min favokrydda är nog oregano


   
SvaraCitera

hehe [party]


   
SvaraCitera

talrik:

20 minuter

HAHAHHAHHAAHAHA LOSER!


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera

vems begäran [tard]


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

oggelgoggel:

vems begäran [tard]

följ sexdagbokstråden 😛


   
SvaraCitera

talrik:

följ sexdagbokstråden 😛

Jisses... säg bara. [sad]


   
SvaraCitera
ziiesh

talrik:

fan vilken härlig dag! <3

jag är helt sjukt avundsjuk.

oggelgoggel:

vems begäran [tard]

Min, bl a. Och the elins, om jag inte minns fel. Mannen är bra [love]


   
SvaraCitera

ziiesh:

Min, bl a. Och the elins, om jag inte minns fel. Mannen är bra

Nej, han är fail. Otroligt fail dessutom.


   
SvaraCitera
talrik
Ämnesstartare

majkie2:

Nej, han är fail. Otroligt fail dessutom.

gör inget min vän.. bryr mig inte ett minsta dugg vad du tycker för du e inget annat än flugskit för mig[tired]


   
SvaraCitera