Aviseringar
Rensa alla

Regelförslag


No estoy de acuerdo. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AHHHHH:

haha jo

Vad vet du om det? Är du moderator kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inget skäl att kräva det. Är det något speciellt, eller är det bara att du inte gillar andra språk?


   
SvaraCitera
Åtta

Poster skrivna med avsikt att inte kunna läsas av någon/trådskaparen och som således inte tillför någonting till diskussionen kan komma att bedömas som spam, men att göra en policy av att inte tillåta andra språk finns väl ändå ingen poäng med?


   
SvaraCitera

urusai


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Ser inget skäl att kräva det. Är det något speciellt, eller är det bara att du inte gillar andra språk?

Åtta:

Poster skrivna med avsikt att inte kunna läsas av någon/trådskaparen och som således inte tillför någonting till diskussionen kan komma att bedömas som spam, men att göra en policy av att inte tillåta andra språk finns väl ändå ingen poäng med?

Om två användare kommunicerar med varandra på t.ex ryska i en tråd kan de snacka skit om andra användare eller bryta mot reglerna på annat sätt utan att modsen eller några andra förstår vad som sägs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Om två användare kommunicerar med varandra på t.ex ryska i en tråd kan de snacka skit om andra användare eller bryta mot reglerna på annat sätt utan att modsen eller några andra förstår vad som sägs.

Å nej, vad hemskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Å nej, vad hemskt.

Ja, jag tycker det är en självklarhet att man ska skriva så att alla förstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nein! Es gibt keine SpracheVerschwörung! [mad]


   
SvaraCitera
Åtta

Uranus:

Om två användare kommunicerar med varandra på t.ex ryska i en tråd kan de snacka skit om andra användare eller bryta mot reglerna på annat sätt utan att modsen eller några andra förstår vad som sägs.

De kan även skicka elaka PM till varandra, prata skit om andra över valfritt instant messenger-protokoll, eller rita kluriga rebusar för att förnedra andra användare. Oavsett vilket så kommer ingen till skada. Visst bör man sträva efter att skriva så människor förstå, men det finns ingen poäng i att bannlysa annat än svenska och engelska (varför får man skriva på engelska, förresten?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Ja, jag tycker det är en självklarhet att man ska skriva så att alla förstår.

Så nu skam an ta hänsyn till vilka språk var och en kan så att alla förstår vad som sägs. "OK". [rolleyes]

Detta måste vara i särklass det mest korkade jag läst här på forumet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Så nu skam an ta hänsyn till vilka språk var och en kan så att alla förstår vad som sägs. "OK". [rolleyes]

Med tanke på att detta är ett svenskt forum, så ja.

passaro:

Detta måste vara i särklass det mest korkade jag läst här på forumet.

Då har du inte läst mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Med tanke på att detta är ett svenskt forum, så ja.

Och? Då borde det alltså bara skrivas på svenska och inte ens ha engelska som ett alternativ. För det är ju ett svenskt forum. (lulz, facepalm) Eller något annat språk för den delen.

Image

Uranus:

Då har du inte läst mycket.

Det är just det jag har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med Åtta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Och? Då borde det alltså bara skrivas på svenska och inte ens ha engelska som ett alternativ. För det är ju ett svenskt forum. (lulz, facepalm) Eller något annat språk för den delen.

Dock förstår de flesta engelska också, vilket man inte kan säga om ryska, arabiska, kinesiska etc

passaro:

Det är just det jag har.

Uppenbarligen inte.


   
SvaraCitera