Aviseringar
Rensa alla

reklam


Ämnesstartare

hej behöver lite hjälp.

det finns en kille i pararellklassen på min skola (börjar 9an till hösten) och vi har aldrig direkt umgåtts , men sen så var det konfaläger i början av sommarlovet, och ja har upptäckt att killen är verkligen jätte söt, rolig och framförallt charmig!!
i skolan umgås han bara med 'nördar', så har inte direkt märkt honom förut + att han är ihop med skolans fulaste tjej (inte bara jag som säger så för att jag är avis, utan typ alla tkr så)

i allafall så på lägret så umgåddes vi och liksom vi var några av de busigaste på lägret vilket ja inte trodde om honom , och under lektionerna, varje gång ja titta på honom från andra sidan rummet så titta han på mig? och på själva konfirmationen hade vi kramring, och det blev värsta långa kramen, han höll nästan nere vid rumpan? frågade några andra tjejer om han hade gjort så på dem med, för jag trodde han gjorde dte på alla, men tydligen så bara mej..

känner mej som en fem åring hhaha "shit han gav mej en lång kram i kramringen" men jag har seriöst aldrig känt såhär förut!![blush] är en tjej som är mer fest-typen och har aldirg haft ett seriöst förhållande, bara strul och sådär.

nu vill jag iaf ha kontakt med killen men det jobbiga är att han umgås ju inte med någon av de jag umgås med, och hans föräldrar är tydligen väldugt stränga så han är aldrig ute. Bara att få hans nr från någon var typ mission impossible. men nu har jag det iaf, men att bara börja smsa sådär verkar ju lite konstigt, han har ju trots allt flickvän??? och jag vet inte ens om han gillar mej, jag vet inte vad jag ska tro.
förlåt att de blev lite långt men vad är bäst att göra?[love]

ÄNDRAT 2010-07-14 16:20

ÄNDRAT 2010-07-14 16:29


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallonochblåbär:

umgåddes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrid till verket omedelbums. Tjejer är tabu i nördkretsar och du är hans enda räddning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ju bara att prata med honom [shake]


   
SvaraCitera