Aviseringar
Rensa alla

Reklammail?


Ämnesstartare

Att adminstrationen blivit såpass sellout att ni byter bakgrund på siten och pumpar ut annonser till höger och vänster, är sin sak. Men att börja skicka ut anonser via reklammail också?

Seriöst, vad fan håller ni på med?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har inte fått?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag har inte fått?[sad]

Kolla igen [no-no] "Årets Julklappar 2009"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Kolla igen [no-no] "Årets Julklappar 2009"

nope. jag kanske inte är en attraktiv grupp :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

nope. jag kanske inte är en attraktiv grupp :c

Eller så ger ditt "M" dig imunitet. Vad vet jag! [no-no]


   
SvaraCitera

Har inte heller fått det. Men mailspam är fan att gå över gränsen, då ska det informeras om att det kan förekomma, och man ska ha alternativet att välja att inte få några.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MM JAG FIK D??????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte fått.


   
SvaraCitera
Åtta

Det här var riktigt jävla torftigt gjort. Vad i helvete är poängen i att skicka ut reklammail om ett gymnasium till människor som redan gått gymnasiet? Tänk lite, för i helvete.

De senaste dagarna har verkligen Youmeets bländande inkompetens lyst starkare än själva solen. Arg är vad jag blir.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Jag har inte fått?[sad]

Penstrokes:

Har inte heller fått det.

saturn:

Har inte fått.

Bevismaterial A

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Bevismaterial A

Jaha jaja ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Vad i helvete är poängen i att skicka ut reklammail om ett gymnasium till människor som redan gått gymnasiet?

Efter mitt senaste inlägg med bilden, kan jag nästan önska att det handlade om ett gymnasie...


   
SvaraCitera
Åtta

Jonnybravo91:

Efter mitt senaste inlägg med bilden, kan jag nästan önska att det handlade om ett gymnasie...

Jaha. Lol. Jag fick mail om något jävla gymnasium.

Frågan är varför de kallar det ett nyhetsbrev när det helt klart är spam. Nyhetsbrev kan man nämligen avsäga sig, vilket är exakt vad jag gjort (se nedan). Likförbannat så har jag fått skiten från dem.

Image

ARGH!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jaha. Lol. Jag fick mail om något jävla gymnasium.

Så det är inte ens samma typ av reklam som skickas ut? Illa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Härligt att UMIT följer sitt avtal.

"Vad gör ni med mina personuppgifter?

Dina personuppgifter sparas i vår databas. Där ligger de väl skyddade så att ingen kommer åt dem. Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i kommersiellt syfte; t.ex. för att skicka dig reklam osv. Om vi däremot anser att du begått en olaglig handling av allvarligare slag kommer vi att skicka dina personuppgifter till polismyndigheten."


   
SvaraCitera