Aviseringar
Rensa alla

Reklammail?


Alexander Danling:

Opassande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n] från mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag stödjer inte på något sätt youmeets agerande. Admin måste reda ut det här, fort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Eller så ger ditt "M" dig imunitet.

Icke, jag fick samma skit. Tycker det är äckligt [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har fortfarande inte fått något. Kan vara så att vårt antispam-mjaek på våra fz-mailar filtrerar bort det iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag fått ett till. Det här är fan inte okej!

Bra att adminstrationen har gett ett snabbt svar i alla fall... [tired]

Budolicious:

Har fortfarande inte fått något.

Buddah:

Tycker det är äckligt [n]

Stringburka:

Vi kommer inte att använda dina personuppgifter i kommersiellt syfte; t.ex. för att skicka dig reklam osv.

Åtta:

ARGH!


   
SvaraCitera

Fick ett mail idag. Skickar argt mail tillbaka och ber om förklaring nu. Argh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"2011 öppnas dörrarna till Väsby Nya Gymnasium"

Alltså jag tycker dom lyckas jättebra med att pricka in rätt målgrupp med det här mailet.

Jag har verkligen planerat att börja gymnasiet en gång till samma år som jag fyller 21, och det visste dom! FAST min angivna ålder är 19! TANKELÄSARE!

ÄLSKAR ER!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Bra att adminstrationen har gett ett snabbt svar i alla fall... [tired]

Ofta jag tillhör administrationen : >


   
SvaraCitera
Åtta

Capture:

Fick ett mail idag. Skickar argt mail tillbaka och ber om förklaring nu. Argh.

Tror knappast att det hjälper eftersom avsändaren var no-reply@ungdomar.se [rolleyes]


   
SvaraCitera

Detta har helt klart inte gått till på rätt sätt. Vi håller på att undersöka vad som gått fel, jag återkommer så snart jag vet.


   
SvaraCitera

Alexander Danling:

Detta har helt klart inte gått till på rätt sätt. Vi håller på att undersöka vad som gått fel, jag återkommer så snart jag vet.

Darling, sidan är dessutom lite extra fuckad idag. Eller är det meningen att jag ska se Väsby gymnasium blinka till varenda gång jag laddar en sida?


   
SvaraCitera
Åtta

uppenbar:

är det meningen att jag ska se Väsby gymnasium blinka till varenda gång jag laddar en sida?

Blinka till? Jag har tagit bort skräpet, så jag ser inte riktigt vad du menar. Men tanken är i alla fall att bilden ska visas över en solid bakgrundsfärg, inte blinka eller nåt.


   
SvaraCitera

Åtta:

Blinka till? Jag har tagit bort skräpet, så jag ser inte riktigt vad du menar. Men tanken är i alla fall att bilden ska visas över en solid bakgrundsfärg, inte blinka eller nåt.

Bilden på Väsby gymnasium (höstlöv, ungdomar, byggnad osv) är bakom hela ... UM-fältet. Men när jag trycker uppdatera eller byter sida till forum, blogg, fotoalbum så hamnar den framför UM-fältet i en sekund innan den "hoppar tillbaka" till bakgrunden. Öh. Låter det vettigt? Har IE för övrigt.


   
SvaraCitera

Som synes:

vasby1123131.JPG


   
SvaraCitera