Aviseringar
Rensa alla

Rekommendation på cigaretter


vincebruh:

no way att de är borta? :O

Ja. De togs bort med anledning till att inte locka nya rökare. Vad jag vet fick de som fanns i butik säljas ut. Då försvann alla cigg med mentol och smaksatta. Nu finns det mentol cigaretter igen men det är utan klicken så en kan inte välja om en vill ha med mentol eller utan som innan. Sen att de fortfarande sälj på vissa ställen tvivlar jag inte om. Men i allmänhet ska de vara borttagna så vitt jag vet.


   
SvaraCitera
Lillen

alex06:
Hej jag vill börja röka

Varför?! Det är inte coolt! Det är inte bra för dig! Och det är bara idiotiskt!  


   
SvaraCitera

Alla cigaretter smakar INTE likadant. Dem som jag har rökt mest av är Marlboro, och den är lagom tycker jag. Den starkaste enligt mig är John Silver. 
Om du vill börja röka, så bör du kolla upp hur svag/starkt det är. (Man kollar hur mycket mg det är i varje, det står på paketet/kan även hittas på företagets sida.) 

Om du vill röka för rökens skull och inte för effekten man får av nikotinet, skaffa nikotinfri vape. 


   
SvaraCitera
Listus

Fattar inte varför denna tråd inte låses, börja inte röka mannen. Du kommer ångra dig i framtiden, det gör alla.


   
SvaraCitera