Aviseringar
Rensa alla

REKORD HÖGA PRISER FÖR SNUS


Bättre att snus är billigare en cigg med tanke på att cigg skadar mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
HAR DOM GLÖMT BORT EN GREJ SOM HETER FÖRMÖGENHETSSKATT SOM MAN KAN INFÖRA??

lol, då drabbar det ju dem själva knäppis. Reinfeldt och Borg snusar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cigg drabbar ju dessutom mig som bara råkar andas samma luft som de äckliga.. Snusarna har ju vett nog att inte spotta ut prillan i lungorna på mig liksom


   
SvaraCitera
Kudhos

Hellre dyrare cigg än snus. Brukar inget av dem men passiv rökning är onajs. Fast prillorna överallt är äckligt med. Blä. Hatar att folk inte kan slänga sina prillor. Eller de som spottar ut tuggummit på marken. Eller fimpar precis vid ut/in-gångar. :c


   
SvaraCitera

livet är skit

Tickstart:

lol, då drabbar det ju dem själva knäppis. Reinfeldt och Borg snusar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
livet är skit

inte för eliten Galen och det är vår förtjänst! trösta dig med det, vi kan åtminstone skapa en bättre tillvaro för någon här på jorden (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
cigg drabbar ju dessutom mig som bara råkar andas samma luft som de äckliga.. Snusarna har ju vett nog att inte spotta ut prillan i lungorna på mig liksom

men hellre att man legaliserar marijuana liksom.


   
SvaraCitera

Är det på grund av EU kanske? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bensin, fordon, studenter, snus och pensionärer. Allt ska beskattas och sparas in på för att kunna finansiera en extrem invandringspolitik som redan idag skapar så otroligt mycket sociala problem och kostnader. När ska detta vansinne sluta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

men hellre att man legaliserar marijuana liksom.

Gör vad du vill med cigg, rör du snusen blir de kaos 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: Bensin, fordon, studenter, snus och pensionärer. Allt ska beskattas och sparas in på för att kunna finansiera en extrem invandringspolitik som redan idag skapar så otroligt mycket sociala problem och kostnader. När ska detta vansinne sluta?

snusar du Niklas?


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Bryr mig inte då det inte berör mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

snusar du Niklas?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: snusar du Niklas?

Men jag snusar, och jag tycker att det är ynkligt att man ska ge sig på snuset när cigg för det första är mycket farligare, och det andra argumentet att pengar måste gå till imigration och skolan dom pengarna kan man ta någonannanstans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Men jag snusar, och jag tycker att det är ynkligt att man ska ge sig på snuset när cigg för det första är mycket farligare, och det andra argumentet att pengar måste gå till imigration och skolan dom pengarna kan man ta någonannanstans

Jag frågade honom då han tog så illa upp.


   
SvaraCitera