Aviseringar
Rensa alla

Rekordmånga har sökt till högskolan


Ämnesstartare

dazed:

Det är så man måste göra, överbelasta systemet bit för bit för att knäcka det vet du, överklaga minsta p-bot eller bot för offentlig urinering hela vägen till hovrätten, hamnar man framför Schlingmann i donkenkön så får man sega satan och ångra sin beställning fram och tillbaka tills kräket bakom dör av frustratio, man planterar special brownies i socialstyrelsens cafeteria å tipsar aftonbladet, ser man Beatrice Asks tax kopplad utanför ICA så släpper man den stackarn fri osv.

Jag funderar på att sjukpensionera mig så att jag också kan dra mitt strå till stacken nästan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Jag funderar på att sjukpensionera mig så att jag också kan dra mitt strå till stacken nästan.

Upp till motherfucking kamp. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Upp till motherfucking kamp. 

"The revolution will not be televised" brukar det ju heta

men jag har fan hittat ett kryphål där känner ja, det är just vid TV-soffan jag gör vad jag kan liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe aro : Jag utbildar mig inte för att sedan söka jobb på Donken eller whatnot.

Haha nej, syftade inte på sådana jobb heller.. Men de företagare jag känner nämner emellanåt att tjänster de annonserar ut ofta går till människor med teknisk gymnasieutbildning.. Framförallt för att de är de billigare att anställa.
 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

"The revolution will not be televised" brukar det ju heta

men jag har fan hittat ett kryphål där känner ja, det är just vid TV-soffan jag gör vad jag kan liksom.

Det är förövrigt namnet på en jävla bra dokumentär om statskuppen mot Hugo Chavez som USA genomförde tillsammans med Venezuelanska mediakonglomerat.

I Borg och Reinfeldts Sverige med lutheranska dogman om arbetslinjer osv så är det nog själva sinnbilden av radikalism och uppror. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura: VIssa program i JTH har ökat en hel del bara på ett år! 

hur mkt är en del?


   
SvaraCitera