Aviseringar
Rensa alla

Relation med 15 årig flicka?


Ämnesstartare

Hej allihopa. Jag har svårt att formulera mig på ett bra sett men jag tänkte åtminstone göra ett tappert och ädelt försök. Så då sätter jag väl igång.

Det började ungefär såhär att en nära vän till mig ringde till mig och frågade mig om jag ville hänga med på en filmkväll tillsammans med några vänner hemma hos honom. Jag svarade självklart ja. Kvällen slutade med att jag satt tillsammans med ett härligt gäng vänner som hade allmänt roligt. Men det själva ''problemet'' var att jag fastnade extra för en tjej som jag aldrig någonsin sett. Och under själva filmen så hade jag svårt för att undvika att slänga en blick på henne. Och det blev inte heller bättre för att hon kollade på mig, hon blev genast generad. Men det var inte mer med det, sen splittrades vi vid buss stationen.

Två nätter efter filmkvällen så tog hon kontakt med mig via datorn, hur hon hade fått reda på min Facebook har jag ingen aning om, säkert någon av dom som var där. Vi började konversera, vi bytte även mobilnummer. Hon ringde och tog initiativet att vi skulle göra något ''som vänner''. Vi drog ut på stan en dag och fikade. Sen efter de har vi gjort en hel del andra typer av aktiviteter (INTE sex). - Nu känns det som att vi ''gränsar'' mellan ett förhållande och vänskap.

Men nu kommer det ett ''problem'', hon är två och ett halvt år yngre än mig själv. Och de gör så att jag har fått dåligt samvete över situationen. Jag är 17 och hon ska fylla 15. Jag menar, jag har en syster som är lika gammal som henne. Och min ungdomskrets är inte i hennes ålder. Trots hennes ålder så känns hon mer ''mogen'' jämfört med andra i hennes ålder, hon ser även äldre ut. Nu har jag borrat ner huvudet i kudden och inte kunnat sova så varför inte ''skriva av sig''..

Så vad tycker du att jag borde göra? [confused]

- Jag är ytters tacksam för seriösa svar. [love][smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Äsch då kör på. Jag själv är 47 och har haft många trevliga stunder med 15 åriga tjejer. Åldern är bara ett problem om man gör den till det[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Äsch då kör på. Jag själv är 47 och har haft många trevliga stunder med 15 åriga tjejer. Åldern är bara ett problem om man gör den till det[smile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns det inte rätt för dig så gör det inte det, helt enkelt. Ibland är det bra att bara lyssna på sig själv i första hand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Äsch då kör på. Jag själv är 47 och har haft många trevliga stunder med 15 åriga tjejer. Åldern är bara ett problem om man gör den till det[smile]

haha [bigsmile]

Nejmen allvarligt, jag tycker inte det är något fel med det i alla fall [smile] Bara att prova. Funkar det inte, så funkar det inte, men då slipper du i alla fall gå runt och undra [smile] 14 och 16 kan bli lite knas, men 15 och 17 förstår jag knappt varför du tvekar över [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag gör det så kan du göra det [cool]


   
SvaraCitera

Jag älskar då ålderskillnad. Har haft många runt 15 år fast jag är mycket äldre. Äldre killar gillar generellt yngre tjejer. Så oroa dig inte. Tänk på att en tjej ligger 2-3 år före en kille i mognad så är nog du som är yngst :). Men ett tips se upp för hennes pappa 😛


   
SvaraCitera

_MrBig_:

Men ett tips se upp för hennes pappa 😛

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Åtta

Ser inte problemet. Min flickvän var 15 när vi träffades (jag var då arton). 2 år är ju ingenting.


   
SvaraCitera

internet:

vakum |

Pappor är dem värsta.. kan förstöra det roliga.. så håll avståndet 😛


   
SvaraCitera

Kör på. Inget problem alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyller 20 om 4 dagar, min flickvän är 15 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zulgum:

Så vad tycker du att jag borde göra? [confused]

Kör på, gosse. [cheers] Har en kompis vars flickvän också är två år yngre, ingen som tänker på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Två år är ju ingenting, du är ju inte ens myndig.


   
SvaraCitera

Gör som du vill. Om du blir tillsammans med henne kommer ju ofc skämten skämtsamt hagla från polarna att hon är lika gammal som din syrra men det är inget att bry sig om! [smile]


   
SvaraCitera