Aviseringar
Rensa alla

Relation med polis?


Åtta
Ämnesstartare

Ni som är lite äldre kan ju fundera över hur det skulle kännas att köra bil med partnern som passagerare. Blinkar ni alla när ni lämnar en rondell? Håller ni alltid hastighetsbegränsningarna? Har ni alltid bälte på er? [no-no]


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

1. pga att det bara verkar vara generellt sett en viss typ av människor som vill bli poliser(dessutom ingen bra sådan)

2. pga att det nog inte finns poliser som är så mycket yngre än typ 25 år, vilket är typ 6-10 år för gammalt min smak[blush]


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

de tjänar för lite


   
SvaraCitera

Åtta:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Så länge hon är lagom korrupt.

Tror dessutom inte att alla poliser är så hårda med regler och lagar när de inte är i tjänst, de är bara människor.


   
SvaraCitera

Åtta:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Kakaoxo:

sexigt med män i uniformer [blush]


   
SvaraCitera

Åtta:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Känner två poliser, ena är 40 och är det fortfarande, den andra är 50 och varit det jättelänge förut men är nu försäkringsagent. De är fasen två av de roligaste människor jag nånsin känt.


   
SvaraCitera

Åtta:

Ni som är lite äldre kan ju fundera över hur det skulle kännas att köra bil med partnern som passagerare. Blinkar ni alla när ni lämnar en rondell? Håller ni alltid hastighetsbegränsningarna? Har ni alltid bälte på er? [no-no]

Men du...


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Jag antar att du syftar på en kärleksrelation, så nej. Dels så har jag redan en, dels så är jag inte överdrivet laglydig och har inte någon ambition om att vara det heller. Även om partnern skulle vara helt okej med att dricka smuggelsprit eller ta narkotika lite då och då så skulle det kännas rätt drygt att veta att ens partner kan bli av med jobbet över sådana saker om det skulle framkomma. Dessutom är jag inte så bekväm med de risker de skulle utsätta sig för om de jobbade i fält.


   
SvaraCitera

isola:

[wink]


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Hon måste vara en jävligt härlig kvinna på alla andra sätt om jag ska kunna ha en relation med en polis.


   
SvaraCitera

Åtta:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

utnyttja för att få information[confused]


   
SvaraCitera

Åtta:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Han vet ju hur man hanterar handbojor [crazy] Och så har han ju vanan att spöa upp folk lite så där lagom = fint sex [crazy] [blush]


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

fucking smashar aina mannen


   
SvaraCitera

Åtta:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera