Aviseringar
Rensa alla

Relationerna //Relationernas mästare


Ämnesstartare

Ska göra en zå kallad lista. Here we go som någon sagt någon gång:

1. Moden Nintendo. Vi äter choklad tillsammans. Vi kollar på tjejfilmer. Sjunger singstar. Spelar BF1942. Diskuterar pojkars könsorgan. Sparkar på varandra i skolan och kollar barskt på katter samt klasskamrater.

2. Moden Stringburka. Vi äter choklad tillsammans. Vi plockar mat ur containerz. Vi äter falafel. Dricker alkohol(!). Har väldigt trevlig relation till honom. Tror nog att han är min vän. Sedan kollar vi på TV-serier och barnfilmer. Han är rätt manlig (oftast). Känner mig allmänt accepterad av honom.

3. Min mor a.k.a Fru Hitler. Vi äter choklad tillsammans (äcklig jordgubbs bajs choklad). Vi gnatar på varandra. Jag hatar henne men förnekar det varje gång hon frågar. Hon frågar om jag tycker hon och pappa ska skilja sig och jag bara skriker (inombords): Nej, nej, jag vill inte bli ett skiljsmässobarn. Men egentligen rycker jag bara på axlarna. Hon påstår att hon älskar mig och vill göra mig glad (Hej, jag slår dig, blir du glad då? [smile])

4. Tobias a.k.a Gud, Satanisten. Allmänt flum. Flummiga konspirationsteorier. Flummiga skapelseteorier. Flummig verklighetsuppfattning. Flummigt bruk av alkohol. Flummiga filosofiska diskutioner angående cat-toast-device (i skolmatsalen). Högljuda kampsånger i korridorer. Allmänt skön snubbe. Ganska speciell dock. Är rätt säkert hans vän.

5. Michelle a.k.a Mich. Kramgosig relation. Får alltid krama. Det är bra. Sedan så lyssnar hon på mig som om jag inte vore helt dum i huvudet. Vi har även en hel del filosofierande på G. Har fått sova över hos henne. Är ofta bjuden hem till henne. Hon är en vän.

Sedan har jag nog massor av fler men dom här räcker. Det jag undrar är, verkar jag ha normala relationer eller är allt lika flummigt som mina tankar oftast är? Är allt lika virrigt som höns som sprätter i halmen på taket? Är min halmhatt på sned?

Nä. Nu har jag skapat en tråd i relationsforumet. Hoppas på seriösa och trevliga svar (HAHA). [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

"Linda säger (22:39):
inget att diskutera
säg att att alla ska diskutera dina vänner *ser barsk ut*"

Diskutera mina vänner! [mad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du hade ju faktiskt lite diskussionfrågor, missade dem [blush]
Men ja, dina relationer verkar vara komplicerade och udda. Gillar inte Tobias och Michelle :c Eller, Tobias är udda och speciell och han hoppar alltid på mina flummiga filosofiska tankegångar som jag vill diskutera med dig, det är bra [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du hade ju faktiskt lite diskussionfrågor, missade dem [blush]

[sad][sad][sad][sad][sad]

Nintendo:

Men ja, dina relationer verkar vara komplicerade och udda. Gillar inte Tobias och Michelle :c Eller, Tobias är udda och speciell och han hoppar alltid på mina flummiga filosofiska tankegångar som jag vill diskutera med dig, det är bra [love]

Precis. [smile] Lite udda, lite trevlig, massa tankar. Dock ingen studiemotivation what so ever. Kan ha smittat lite. Dock är jag nog inte så mycket för att sitta i ett klassrum och lära mig vad samhället tycker att jag ska veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får väl låtsas bry mig i varje fall [cool]

Du och Stringburka verkar ha en sund relation, trevlig kille likzom, men jag tycker att du får ta och göra dig av med/likvidera Nintendo dock. Själv skulle jag inte vilja känna en massa stolpskott [no-no]

Vad det gäller de andra tre så låter det okej, Eller snarare inget o göra åt.

Din halmhatt är nog rätt på sne ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

men jag tycker att du får ta och göra dig av med/likvidera Nintendo dock.

Personangrepp [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

men jag tycker att du får ta och göra dig av med/likvidera Nintendo dock. Själv skulle jag inte vilja känna en massa stolpskott [no-no]

Tror nog hon har sina fördelar hon med. T.ex. en farsa som gör himmla goda sallader och vegetariskmat över huvudtaget! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Personangrepp

Alla dar [wink]

Nuppineula:

Tror nog hon har sina fördelar hon med. T.ex. en farsa som gör himmla goda sallader och vegetariskmat över huvudtaget!

hmm.. nåväl... Men överväg det åtminstonde [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

hmm.. nåväl... Men överväg det åtminstonde [no-no]

Okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Alla dar [wink]

Nuppineula:

Tror nog hon har sina fördelar hon med. T.ex. en farsa som gör himmla goda sallader och vegetariskmat över huvudtaget! [y]

Du glömde godis, tårta, läsk, chips, singstar, säng osv osv osv [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du glömde godis, tårta, läsk, chips, singstar, säng osv osv osv [mad]

Jag vet! Men behöver inte upprepa mig. Skrev sådant i början av tråden. :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Jag vet! Men behöver inte upprepa mig. Skrev sådant i början av tråden. :c

Jag ger dig tillgång till filippa :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Jag ger dig tillgång till filippa :3

Vad då tillgång? Så att jag kan ha mitt huvud i hennes knä eller vad då? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Vad då tillgång? Så att jag kan ha mitt huvud i hennes knä eller vad då? [sad]

Ja, sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera