Aviseringar
Rensa alla

relations problem


reben

värsta är att du måste lita på hnm


   
SvaraCitera
reben

har det hänt ngt som får dig o tro detta lr kmr det ur tomma intet ?


   
SvaraCitera

finmatta:

då kan jag säga dig 1 sak: finns killar som är otrogna trots det

Det finns det säkert. 


   
SvaraCitera

reben:
värsta är att du måste lita på hnm

Tack


   
SvaraCitera

Ingefära:

Det finns det säkert. 

tänkte typ att: "du är som en bit ingefära i ögat" 


   
SvaraCitera

emelie :

ja jag vet men den känslan är så jobbig, försvinner aldrig lixom 

det beror på dig


   
SvaraCitera

finmatta:

tänkte typ att: "du är som en bit ingefära i ögat" 

Okej. Varför brukar du stoppa ingefärabitar i ögat? Brukar inte stoppa ingefärabitar i ögat så vet inte hur det känns.


   
SvaraCitera

Ingefära:

Okej. Varför brukar du stoppa ingefärabitar i ögat? Brukar inte stoppa ingefärabitar i ögat så vet inte hur det känns.

har inte gjort det
men ingefära är starkt som fan, tänk dig då att köra upp det i ögat


   
SvaraCitera
emelie
Ämnesstartare

Razor:
Min fråga är varför denna magkänsla har dykt upp? Vilka signaler har han sänt dig som har väckt en sådan magkänsla?

Magkänslan är intuition och intuition har att göra med tidigare erfarenheter, tankar m.m. Den har en orsak, men orsaken behöver inte vara i fas med sanningen om verkligheten.

jo det ska jag förklara, för han har ljugit för mig innan 2 gånger om samma sak. han och jag kom in på samtalsämnet sex och då fråga jag honom hur många han legat med och han sa att jag var hans andra och en annan gång sa han att jag var han sjätte och nu säger han att jag tog han oskuld ! lite förvirrande. 

och sen så har han en "tjejkompis" som han snackat med i ett års tid och hon har skickat bild på sig i bh till honom.. och jag såg vad dom skrivet och han kallar henne för " gumman, hjärtat, älskling" och det kallar han mig med, så han blocka henne från kik och visade mig och sen så tog han hennes nummer och börja skriva med henne där i stället, sen så plingade i han mobil en dag väldigt mycket så kolla jag vem det var så var det hon elin från kik..

så jag blev ju så klart sur så tog han bort hennes nummer men tog bort hennes blockning från kik och skrev med henne där i stället och det kom jag på och då tog han bort henne helt och hållet och nu på ett tag har jag inte märkt något mer än hon elin börja följa min kille på instarma, jag vet att jag verkar vara väldigt svartsjuk men det är väll inte mer än självklart att jag vill ha min kille för mig själv? 


   
SvaraCitera
reben

Ingefära:

Tack

va


   
SvaraCitera

finmatta:

har gjort det
men ingefära är starkt som fan, tänk dig då att köra upp det i röven

Tardig


   
SvaraCitera

Varför redigera du ditt inlägg? 😛


   
SvaraCitera
emelie
Ämnesstartare

reben:
värsta är att du måste lita på hnm

aa precis , jag känner ju det på mig att han inte vill ha mig mer eller varit otrogen osv men jag har ju inga bevis på att min magkänsla ska ha rätt 


   
SvaraCitera
emelie
Ämnesstartare

amsi:

det beror på dig

hur menar du?


   
SvaraCitera

Ingefära:
Varför redigera du ditt inlägg? 😛

vem, jag? har ej gjort

Ingefära:

Tardig

men sluta, jag skrev ÖGAT inte röven
driver du lr, alla ser att du sj ändrat :PPPPPPPPPPPPP


   
SvaraCitera