Aviseringar
Rensa alla

Relationspoll


Ämnesstartare

frukt:

villighetn beror la på hur kär man är och hur lyckad operationen var

ok vi säger det va kräsch va gör du go!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Även om jag inte frågor sådant rakt på bör de tala om det tidigare.. [sad]

Sagitta:

dumpa, pga. det är en stor hemlighet och ärlighet är det viktigaste i ett förhållande (enligt mig)...

mm detta är en viktig aspekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

ok vi säger det va kräsch va gör du go!!

hade stannat o känt efter ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Dumpar (kille) (Du röstade på detta alternativ)

och sanering


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller jaha, att partnern genomgått operation innan man träffades

då bryr jag mig int


   
SvaraCitera

Jag tror nog jag hade gjort slut. Hela grejen att veta att min tjej varit en kille förut skulle nog vara obehagligt. Och att sedan dölja en sådan sak från mig skulle få mig att börja undra vad mer som undanhålls. Ärlighet är viktigt. Hade jag fått veta detta innan man blev tillsammans och ändå blivit kär i personen hade jag iallafall vetat att jag älskar personen för det den är.

Jag brukar t ex i ett förhållande dela med mig om att jag är bipolär och har ADHD så att personen inte får en chock. För det är jag. Jag är känslig och har vissa problem (som jag kan hantera ofc), men ska jag vara i en relation med en person tycker jag att det är bra att kunna öppna upp sig inom en sådan sak. Det visar iallafall att man litar på varandra.

Men man vet aldrig. Kanske hade stannat kvar. Det beror självklart på hur kär man är, hur personen är, om det är en partner man vill gifta sig med - hur påverkar det hela grejen med att få barn och liknande (osv)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske lite tråkigt att inte ha sin partners gener i ev. avkomma men annars palla bry


   
SvaraCitera

Schism:

kanske lite tråkigt att inte ha sin partners gener i ev. avkomma men annars palla bry

Ren nyfikenhet - Kan en man som bytt till kvinnligt kön ens bli gravid? Kan en kvinna som bytt kön till manligt kön ens befrukta en kvinna?

Off topic:
Epic Tool combo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vicarious:

Kan en man som bytt till kvinnligt kön ens bli gravid?

nej

edit ang Tool: ja. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vicarious:

Jag tror nog jag hade gjort slut. Hela grejen att veta att min tjej varit en kille förut skulle nog vara obehagligt. Och att sedan dölja en sådan sak från mig skulle få mig att börja undra vad mer som undanhålls. Ärlighet är viktigt. Hade jag fått veta detta innan man blev tillsammans och ändå blivit kär i personen hade jag iallafall vetat att jag älskar personen för det den är. Jag brukar t ex i ett förhållande dela med mig om att jag är bipolär och har ADHD så att personen inte får en chock. För det är jag. Jag är känslig och har vissa problem (som jag kan hantera ofc), men ska jag vara i en relation med en person tycker jag att det är bra att kunna öppna upp sig inom en sådan sak. Det visar iallafall att man litar på varandra.Men man vet aldrig. Kanske hade stannat kvar. Det beror självklart på hur kär man är, hur personen är, om det är en partner man vill gifta sig med - hur påverkar det hela grejen med att få barn och liknande (osv)?

Absolut bör du inte kväva din pojkvän/flickväns önskningar - vad betyder igentligen att klä sig som en flicka ändå. Flickor bär kill kläder och det är ok. Så varför inte låta en pojke bära flick kläder. Vad är tjejer rädda för, att låta en pojke upptäcker deras territorium. Min bror hade mina kläder hela tiden och var en bättre människa för det. Jag brukade klä upp honom i mina mjuka flödande chiffong klänningar varje helg och få honom att bära höga klackar och mjuka silkeslena rena söta trosor bikini. Han skulle sova i rena babydolls och branta trosor att matcha och han och jag älskade det. Våra föräldrar brydde sig inte om vad vi gjorde så länge vi inte störde dem så han blev min lilla syster och vi kom överens bra. Jag märkte även han blev väckt när han bar dem fina girly trosor och babydolls och allt bättre för honom. Det fick mig att skratta, att hans lilla sak blev så styv när jag sätte på honnom trosor och en slip. Jag förstod aldrig det men tyckte det var roligt att titta på den växa under trosorna. Det var bara något med en erektion i lena trosor som jag gillade och nu klär jag min man i kvinnors trosor en hel del. Låt honom få sitt roligt och kanske han vill bli en kvinna .. bra för honom om han gör det.


   
SvaraCitera

Schism:

nej

Well, där försvårar det för min del. Jag har inget emot att adoptera barn, men man vill ju ändå se ett barn som påminner om en i utseendet och vissa beteenden. Så är det en "tjej" jag vill gifta mig med så lär jag vilja ha barn...

Schism:

edit ang Tool: ja.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Stannar hos (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Vem ger ett råttas arsel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vem ger ett råttas arsel?

Din mamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vicarious:

Ärlighet är viktigt. Hade jag fått veta detta innan man blev tillsammans och ändå blivit kär i personen hade jag iallafall vetat att jag älskar personen för det den är.

Det är inte lögn att inte nämna något från tidigare i livet.


   
SvaraCitera

Nachac:

Det är inte lögn att inte nämna något från tidigare i livet.

Det vet jag. Sade inte att det var en lögn, men att undanhålla en sådan sak bör man inte göra - enligt mig. Man ska lita på varandra i en relation helt enkelt.


   
SvaraCitera