Aviseringar
Rensa alla

Relationstatus GIFT på facebook.


Ämnesstartare

Om en kille är "gift" med en tjej på facebook, men de skriver knappt till varandra eller gillar varandras statusar m.m. Hur tolkar ni det? Som ett förhållande eller bara bästa vänner?


   
Citera

Elliee:

Om en kille är "gift" med en tjej på facebook, men de skriver knappt till varandra eller gillar varandras statusar m.m. Hur tolkar ni det? Som ett förhållande eller bara bästa vänner?

Om de knappt skriver med varandra låter det mer som ett förhållande (speciellt ett giftermål) än vänskap.[party]

Dold text: Nä, men är nog mest skämtsamt. Best friends säkert.


   
SvaraCitera

Beror sig på hur gamla dem är.

Under 18 - endast lolgrej då man inte kan gifta sig innan man fyllt 18.

Över 18 - man måste inte nörda varandras facebook för att vara tillsammans.


   
SvaraCitera

Att man är tillsammans med någon betyder inte att man måste spamma dem på FB. [rolleyes] Men visst, det kan betyda vad som helst. Fråga?


   
SvaraCitera

Elliee:

Hur tolkar ni det?

som att dom sitter i samma lägenhet/hus och tar det ansikte mot ansikte -.- äckliga facebook grejer folk får för sig


   
SvaraCitera

att två personer som lever tillsammans inte använder fäjsbok som kommunikationsmedel är ju absolut inget konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Att man är tillsammans med någon betyder inte att man måste spamma dem på FB.

Nej, det klart. Men man brukar ialf skriva lite.


   
SvaraCitera

Elliee:

Nej, det klart. Men man brukar ialf skriva lite.

Kom kanske inte behöver det..


   
SvaraCitera
time
 time

"Gift" känns väl inte så seriöst. Då skulle du nog veta det också. För jag förmodar att du gillar en kille och är osäker på vad hans relation till tjejen är? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Men visst, det kan betyda vad som helst. Fråga?

Jo, skulle ha gjort det om det inte skulle kännas väldigt väldigt pinsamt. Vi träffades på en fest och snackade osv. Sen blev vi vänner på face. Min polare hookade upp med hans polare och började sedan skriva till honom på fyllan att jag var tänd på snubben.
Känns lite pinsamt att fråga efter det som hände...


   
SvaraCitera

Det är som jag skulle sitta och prata med min BF via msn när han sitter i rummet bredvid. Känns ganska ovärt.


   
SvaraCitera

Elliee:

?

Men idiot å använda facebook som referens [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

"Gift" känns väl inte så seriöst. Då skulle du nog veta det också. För jag förmodar att du gillar en kille och är osäker på vad hans relation till tjejen är?

Gillar och gillar.. Inte direkt men vi har snackat lite och han är sjukt gullig kille. Och som sagt så har min polare skrivit lite saker till hans polare om mig.. Så det känns lite konstigt att han är gift med en tjej på face.


   
SvaraCitera

Om du träffar honom igen så kolla om han har någon ring [crazy]


   
SvaraCitera
time
 time

Elliee:

Så det känns lite konstigt att han är gift med en tjej på face.

Det är nog bara på skämt. Som sagt så låter inte "gift" så seriöst, speciellt inte på facebook. Varför frågar du inte killen själv? [y]


   
SvaraCitera