Aviseringar
Rensa alla

Religion vilket jävla påhitt!


Ämnesstartare

Jag kan få en smula damp på den här sidan när jag läser något om " GUD SKAPADE MÄNISKAN". Fyfan hoppas alla ni som ens skriver något om religion inser hur jävla dumma i huvudet ni är. Asså det är för det första en jävligt dum historia bakom jesus födelse och hans död. För om han nu utförde mirakel på den tiden så undrar jag varför man inte ser mirakel nu för tiden. Visst ni religösa personer kanske tycker att det är ett mirakel när en homosexuell dör eller någon som har sex innan han gift sig.

Varför inte bara inse att ni tror på skiten för att ni själva ska må bra. Men i själva verket missar ni allt för mycket i denna värld och ni tillverkar jävligt mycket också som krig och synd. Era jävla synder skiter väll presten i så länge han får pengar i kollekten som han kan använda till att bygga en snyggare kyrka eller köpa sig själv en snyggare bil.

Om religionen nu var sann så dog den med eran påhittade Jesus för flera jävla år sedan. Det kanske är eran förklaring varför man inte ens ser till ett mirakel längre. Den som har bra arrgument emot mig, Var snälla och tryck till!


   
Citera

Jag tror att du är en jävla påhitt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaLLeB:

Varför inte bara inse att ni tror på skiten för att ni själva ska må bra.

Många gör det, låt dom tro på religionen så kan du tro på vad tusan du tror på. Varför all denna vrede min herre?


   
SvaraCitera

[mad][mad]<-- Du


   
SvaraCitera

RaLLeB:

Fyfan hoppas alla ni som ens skriver något om religion inser hur jävla dumma i huvudet ni är.

läs mellanöstern under antiken av christer hedin [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extricity:

Många gör det, låt dom tro på religionen så kan du tro på vad tusan du tror på. Varför all denna vrede min herre?

För att religionen är ett jävla påhitt. Jag knullar gud i röven den jävla homosexuella satanisten.


   
SvaraCitera

du förstår väl att det finns väldigt många fler religioner än kristendomen?


   
SvaraCitera

Jag tror på Gud, tror dock inte på bibeln. Den är skriven av människor, och människor är efterblivna.


   
SvaraCitera

Liknar religion vid placebo


   
SvaraCitera

Därför jag föredrar zen.


   
SvaraCitera

Du är ett jävla påhitt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaLLeB:

För att religionen är ett jävla påhitt. Jag knullar gud i röven den jävla homosexuella satanisten.

Vad har religionerna gjort mot dig för att du ska vara så här oresonlig och arg? Det gör väl inte dig någonting om andra tror på någonting?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extricity:

Vad har religionerna gjort mot dig för att du ska vara så här oresonlig och arg? Det gör väl inte dig någonting om andra tror på någonting?

Jo! För det folk tror på skappar tex krig och massa mer hemska grejer. Folk mår nog seriöst jävligt dåligt i längden av att leva religöst speciellt när dom syndat sönder.


   
SvaraCitera

RaLLeB:

Jo! För det folk tror på skappar tex krig och massa mer hemska grejer. Folk mår nog seriöst jävligt dåligt i längden av att leva religöst speciellt när dom syndat sönder.

Varför inte även rikta din ilska mot allt annat som skapar krig, såsom ideologier, politiker, naturtillgångar och pengar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RaLLeB:

Jo! För det folk tror på skappar tex krig och massa mer hemska grejer. Folk mår nog seriöst jävligt dåligt i längden av att leva religöst speciellt när dom syndat sönder.

Tror lika många, och fler därtill, mår jävligt bra av att ha någon att prata med när de mår dåligt, känna att någon tar hand om dem, även om inte du tror på att den personen den personen finns. Dessa krig eller "mer hemska grejer" tror jag inte skadar dig, så sluta klaga över något du inte kan göra något åt [y]

Mawns:

Varför inte även rikta din ilska mot allt annat som skapar krig, såsom ideologier, politiker, naturtillgångar och pengar?

Word!


   
SvaraCitera