Aviseringar
Rensa alla

RENSA BEVIS


Ämnesstartare

JAG HAR VARIT INNEPÅ EN HEMSIDA. (DET ÄR INTE PORR) JAG MÅSTE RADERA ALLA BEVIS OMS SÄGER ATT JAG HAR VARIT INNE PÅ DENNA HEMSIDA. RÄCKER DET MED ATT RENSA TIDIGARE??


   
Citera
Ämnesetiketter

nej,d kommer ett brev hem till dina föräldrar och en räkning på 48 000


   
SvaraCitera
tenas

Vad har du för webbläsare?


   
SvaraCitera

2 GIRLS 1 CUP ÄR PORRRRRRRRR


   
SvaraCitera

klart att det är porr när du lägger tråden här[tired]


   
SvaraCitera

Radera cookies också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tenas:

Vad har du för webbläsare?

jag har en låne data. Jag kllickar på en internet explore ikon men högst upp i vänstra hörnet står det alltid packard bell( datans märke)

isola:

klart att det är porr när du lägger tråden här

nej det e inte porr. jag la den här för att jag inte visste vart jag skulle starta den och om du undrar så e det en sorts rasist sida, men jag är inte rasist, utan bara intresserad av andras åsikteer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fader Abraham:

Radera cookies också.

lagras det inte info på andra ställen? än tidigare och cookies


   
SvaraCitera

mahadNr2:

lagras det inte info på andra ställen? än tidigare och cookies

Inte vad jag vet.


   
SvaraCitera
tenas

mahadNr2:

jag har en låne data. Jag kllickar på en internet explore ikon men högst upp i vänstra hörnet står det alltid packard bell( datans märke)

Kolla under internet verktyg där någon stans ska det finns en knapp som rensar lite.


   
SvaraCitera

mahadNr2:

nej det e inte porr. jag la den här för att jag inte visste vart jag skulle starta den och om du undrar så e det en sorts rasist sida, men jag är inte rasist, utan bara intresserad av andras åsikteer

Inget att skämmas över, porr är vanligt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör över datan med en gaffeltruck...


   
SvaraCitera

Nej. Täck skärmen med silvertejp! SILVERTEJP FTW! Dälher allt och håller länge. Typ. Assu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror ju helt på vem, om någon, som ska söka igenom datorn. Formattera om skiten och kör nått program som verkligen nollar hårdisken ( vad det nu kallas [mad] ) om du har säpo efter dig eller nått. [rolleyes]

Dock tror jag att ditt ip redan har loggats i besökregistret på hemsidan och därifrån kan ditt besök spåras (?)


   
SvaraCitera

Prova att köra Ad-Aware!


   
SvaraCitera