Aviseringar
Rensa alla

Resa bort


Ämnesstartare

Tja, hej

Jag är bara så trött på allting, trött på att ingen ska förstå mig, trött på att gråta, trött på mina föräldrar, trött på att inte ha några kompisar, trött på att inte ha någon att prata med, trött på att hjärtat ska krossa sönder min bröstkorg och göra hålet större för varenda hjärtklappning när jag går ut, trött på att inte kunna föra en konversation utan att den inre ångesten ska spräcka sönder hjärnan på mig, trött på att jag inte kan göra nåt åt det utan bara känna det

Jag vill bara fly, vilket jag kommer att göra, jag vet varken vart eller hur, jag bara packar och tar med mig kortet, köper ett tält och sen sticker jag , tar jag det därifån, vart som helst är bättre än här,

Om någon vill följa med mig , så vorre det snällt =) och bara sticka, Skypa först såklart, PM
Men kan vara lite blyg till och börja med, men det släpper sen 

Om vi inte klarar det så letar vi bara på närmsta stad och ringer hem, 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Avregistrerad Ledsen


   
SvaraCitera

Lol , 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp en cykel. Sitter just nu och snyltar wifi utanför ett hotell på gränsen mellan Tyskland och Tjeckien. Tänker cykla tills det inte är kul mer. Vilket ser ut att dröja.

poängen är att det går finfint att bara sticka iväg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Är du över 18?
2. Om ja på fråga 1, när drar vi?? 

:))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
1. Är du över 18?
2. Om ja på fråga 1, när drar vi?? 

:))

Åk själv S3ON, det hade gjort dig gott!
signa upp på momangen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda: Åk själv S3ON, det hade gjort dig gott!

Är ganska sällskapssjuk o så när d kommer till kritan tror jag. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Är ganska sällskapssjuk o så när d kommer till kritan tror jag. Rodnar

Därför couchsurfar du hos massa schyssta typer ju! Gratis boende OCH bra sällskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Därför couchsurfar du hos massa schyssta typer ju! Gratis boende OCH bra sällskap.

Gillar inte tanken på att "utnyttja" folk sådär. Vill nog hellre resa tsm med folk och typ tälta o sånt eller bygga kojor i skogar osv Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste operera mig först, annars kan jag juh knappt gå

Panda:
Köp en cykel. Sitter just nu och snyltar wifi utanför ett hotell på gränsen mellan Tyskland och Tjeckien. Tänker cykla tills det inte är kul mer. Vilket ser ut att dröja.

poängen är att det går finfint att bara sticka iväg.

Hur laddar du din mobil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Gillar inte tanken på att "utnyttja" folk sådär. Vill nog hellre resa tsm med folk och typ tälta o sånt eller bygga kojor i skogar osv Rodnar

Äsch då, ibland frågar jag bara om det e OK att slänga upp tältet i deras trädgård. Ingen som har nekat mig än. Folk tycker det är roligt och spännande med nya människor på besök.

Pablo:
måste operera mig först, annars kan jag juh knappt gå

Hur laddar du din mobil?

Har en sånhär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda: sånhär

fan vilken användbar pryl Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:
Har en sånhär

fan va nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

fan vilken användbar pryl Cool

Getrekt:

fan va nice

Den är jäkligt najs. Gör alla gröna av avund.
image_3.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
1. Är du över 18?
2. Om ja på fråga 1, när drar vi?? 

:))

Jadå jag är 20 eller 21 kommer faktiskt inte ihåg Galen, jag kommer skita i att operera mig, min nageltrång blir ändå aldrig bättre, opererat mig säkert 4 gånger, jag kan dra när du vill, om du vill kan vi prata skype först, men annars tar jag tåget,  vart som helst, vart som helst är bättre än hemma, jag är redo att dra idag det beror på när du vill och om du vill

Bara att svara, jag kommer tillbaka som vanligt


   
SvaraCitera