Aviseringar
Rensa alla

Resa i sommar.


Ämnesstartare

Tja gott folk!

Jag ska ut och resa med ca ett 60 tal (kan vara fler kan vara färre... spelar ingen roll) ungdomar i sommar i 2 veckor. Det är en resa som anordnas utav en kyrka och vi kommer besöka lite länder runt omkring Europa. Vi kommer ta oss fram med buss. Aja skit samma!

Såhär ligger det till, jag kollade på facebook vilka som ska med på den resan osv. Se om det är någon jag känner och så, men så råkade jag se att en riktigt fin tjej i min ålder också ska med. Jag tänkte om hon visar sig vara en tjej som jag finner intressant... hur ska jag då lära känna henne lite bättre än de andra på resan utan att bli hennes kompis och utan att stöta på henne under resans gång? Jag menar hur lär jag känna henne under resan utan att "ragga" på henne och utan att hon ska se mig endast som en vän? För om det visar sig att hon är en person jag finner intressant så vill jag kanske bjuda henne på en fika eller så efter resan. Anledningen att jag inte vill "ragga" på henne under resan är att då vill jag inte ha som mål att fixa mig en flickvän utan vill ha fokus på annat.

Sorry om det blev långt... men tack på förhand!!

//MrMetrixa


   
Citera

[shake][shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

Satsa på att bli kompis med henne och förhoppningsvis blir hon intresserad[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inmyshoes:

Satsa på att bli kompis med henne och förhoppningsvis blir hon intresserad

Du har nog rätt! Får nog satsa på det! Tack tack!


   
SvaraCitera