Aviseringar
Rensa alla

resa med kompisar


Axel02
Ämnesstartare

Jag och mina vänner hade tänkt att resa nånstans i Europa nu i sommar, vi bryr oss inte så mycket om destinationen bara det är ganska billigt och nära till stranden, vi är 16/17 år och vill ha bad, billig alkohol, nån som har nått förslag


   
Citera

Frankrike kanske


   
SvaraCitera

cypern nära till strand alkoholen är rätt så billig bad är det gott om om ni åker till grekiska sidan så att säga resan dit och hotell kan kosta lite


   
SvaraCitera

Mitt tips på destination i Europa som både har billigt boende och billig levnadsstandard och superfina bad och superfin natur är - grekiska övärlden. Här är en bra guide:

A complete guide to 20 beautiful Greek islands

The 8 Most Beautiful Greek Islands

Franska Revieran är dyr... SVINDYR! Italien är även den ingen billig semesterplats idag. Spanien har varit svenskarnas semesterparadis och landsbygden är fortfarande hyfsat billigt men semesterorterna håller ungefär "nästan" svenska priser. På landsbygden kan man dock fortfarande få en 3-rätters under hundringen på restaurang och en öl/drink för runt 10 - 20 kronor.

Vill du ha hålligång så är Cypern och Ayia Napa fortfarande en favorit. Det dyraste alternativet på öarna med hålligång i världsklass är fortfarande Ibiza.


   
SvaraCitera