Aviseringar
Rensa alla

Resa med vänner


Ämnesstartare

Okej så jag är 17 år och det är höstlov nästa vecka... Jag vill så gärna resa med mina 3 kusiner+en vuxen till London men min pappa låter inte mig:( han skriker varje gång och säger NEJ.. dessutom är min pappa alkohols men han dricker inte så mycket men jag undrar vad ska jag göra för att få resa med mina kusiner jag mår så dåligt nu och har gråtit de senaste dagarna hela tiden. Snälla ge mig tips på hur jAg kan övertala mina föräldrar. Jag har till och med sagt att de kan följa med men de kan de inte för de jobbar:(


   
Citera

Vad säger din mamma då? Kan det finnas någon speciell anledning till varför din pappa inte låter dig följa med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Vad säger din mamma då? Kan det finnas någon speciell anledning till varför din pappa inte låter dig följa med?

Min mamma tycker faktist att det är okej. Och anledningen till att jag inte får är för att jag kommer träffa en annan kusin där som bor där och han har lite ekonomiska problem och min pappa är rädd att den här killen kommer slösa mycket pengar när vi t.ex äter ute o så då han kommer bjuda mig och mina kusiner då han är äldst. Men fast jag sagt till min pappa att jag inte ska träffa han så är min pappa tveksam:( snälla hjälp vad ska jag säga för att övertala min pappa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur tar jag bort de här tråden??


   
SvaraCitera

Amandaapanda: jag kommer träffa en annan kusin där som bor där

Amandaapanda: jag sagt till min pappa att jag inte ska träffa han

Förvirrad


   
SvaraCitera

Amandaapanda:

Min mamma tycker faktist att det är okej. Och anledningen till att jag inte får är för att jag kommer träffa en annan kusin där som bor där och han har lite ekonomiska problem och min pappa är rädd att den här killen kommer slösa mycket pengar när vi t.ex äter ute o så då han kommer bjuda mig och mina kusiner då han är äldst. Men fast jag sagt till min pappa att jag inte ska träffa han så är min pappa tveksam:( snälla hjälp vad ska jag säga för att övertala min pappa

Kan inte din mamma föröska övertala din pappa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Kan inte din mamma föröska övertala din pappa?

Hon har försökt men han säger ändå nej jätte konstigt faktist


   
SvaraCitera

Amandaapanda:

Hon har försökt men han säger ändå nej jätte konstigt faktist

Då vet jag tyvärr inte vad mer du kan göra. Din pappa låter ju lite speciellSover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Då vet jag tyvärr inte vad mer du kan göra. Din pappa låter ju lite speciellSover

HAHAHA jaa verkligen


   
SvaraCitera

Amandaapanda:

HAHAHA jaa verkligen

Lycka till I guess x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thank you;) hur tar jag bort den här tråden nu? Hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Lycka till I guess x)

Ty;) hur tar jag bort den här tråden nu? Hahahha


   
SvaraCitera

Amandaapanda:

Ty;) hur tar jag bort den här tråden nu? Hahahha

Hmm tror inte man kan efter en viss tidTardig


   
SvaraCitera

Amandaapanda:

Ty;) hur tar jag bort den här tråden nu? Hahahha

Du ber någon mod/admin göra det eller anmäler tråden och ber oss göra det =)


   
SvaraCitera

det kan hända att resan är för dyr eller att din pappa litar inte på de helt enkelt då är det inte så mycket o göra åt det faktisktGlatt skålande


   
SvaraCitera