Aviseringar
Rensa alla

Resa till något land


Ämnesstartare

syrien


   
SvaraCitera

dinkompis:
syrien

XD


   
SvaraCitera

Tyskland? England? Frankrike? Österrike? Nått annat land i närheten som kan vara intressanta i Europa?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

XD

vad är roligt?


   
SvaraCitera

dinkompis:

vad är roligt?

Att du recomenderade TS att åka till Syrien, det känns ju verkligen som en plats där man vill vara på just nu som är ''lugn och härlig att vara på'' Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Att du recomenderade TS att åka till Syrien, det känns ju verkligen som en plats där man vill vara på just nu som är ''lugn och härlig att vara på'' Blink

fint väder, fina stränder, fin arkitektur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Tyskland? England? Frankrike? Österrike? Nått annat land i närheten som kan vara intressanta i Europa?!?

Ja Schweiziska-Edsförbundet, men det är nog väääldigt dyrt om man bor på ett hotell eller liknande.


   
SvaraCitera

dinkompis:

fint väder, fina stränder, fin arkitektur

Visst men det är krig där nu Galen Ingen vill åka dit och i norra delen av landet (även i en del längre söder ut har vi IS!


   
SvaraCitera

Xuzkie:

Ja Schweiziska-Edsförbundet, men det är nog väääldigt dyrt om man bor på ett hotell eller liknande.

-.- man behöver ju inte välja det dyraste hotellet precis, det finns billiga alternativ i Tyskland också! Har du hört talas om vandrarhem etc? Tyskland som så är billigt när det gäller mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

-.- man behöver ju inte välja det dyraste hotellet precis, det finns billiga alternativ i Tyskland också! Har du hört talas om vandrarhem etc? Tyskland som så är billigt när det gäller mycket.

Nej men det är ganska dyrt där överlag, men man kan såklart komma undan billigt varsomhelst om man bara letar och inte är för kräsen.


   
SvaraCitera

Xuzkie:

Nej men det är ganska dyrt där överlag, men man kan såklart komma undan billigt varsomhelst om man bara letar och inte är för kräsen.

Om man jämför med Sverige så är typ allt billigare där än i Sverige, det är därför som folk åker till Tyskland för att köpa t.ex. öl, att gå på restaurang är likväl billigare där som så mycket annat.
Men om jag får fråga, vad är det som är dyrt och vad får ifrån att det är dyrt i Tyskland?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Om man jämför med Sverige så är typ allt billigare där än i Sverige, det är därför som folk åker till Tyskland för att köpa t.ex. öl, att gå på restaurang är likväl billigare där som så mycket annat.
Men om jag får fråga, vad är det som är dyrt och vad får ifrån att det är dyrt i Tyskland?

Syftade på Schweiz. Tyskland är ganska billigt ja 🙂


   
SvaraCitera

Xuzkie:

Syftade på Schweiz. Tyskland är ganska billigt ja 🙂

Öööh, ja och jag nämnde inte ens Schweiz men tack iaf, då vet jag hur priserna är där Glad
Ja, som jag sa hela tiden! Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I vilken verklighet är Tyskland ett billigt land :$ Spenderade nyss flera veckor i Tyskland och höll på att bli ruinerad. Tacka vet jag östeuropa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ kroatien


   
SvaraCitera