Aviseringar
Rensa alla

Resedagbok


Ämnesstartare

Här kan ni skriva om era kommande resor/utflykter, era avklarade resor/utflykter etc

Okej, klistra tråden


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tjup.

Fick just reda på att jag ska till Italien. Det är brorsan som har planerat det. Vet inte hur det känns, hade tänkt undvika det landet resten av min existens. Blev tydligen inte så, som det verkar. Men ganska kul ändå. Och speciellt eftersom det gav mig inspiration till en tråd som inte annat kan bli än att bli klistrad [blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ska nu åka ut en sväng med en kompis ;/

Lås tråden då [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill... SKA, åka till Liseberg inom en snar framtid hade jag tänkt. Det blir kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lizzzzeee beeerrj 😉


   
SvaraCitera

snart åker jag till japan..
det blir coolt![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska till southern lund imorgon[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Lås tråden då [cry]

Menade klistra, lite förvirrad [blush]

Men får väl bara försöka att acceptera det grymma faktumet, att det inte kommer hända. Det är hårt, men så är livet [tard]

I alla fall, nu börjar det hända saker. Fick ett erbjudande om att följa med till Tallin, hmm kan kanske bli lite coolt om jag väljer att följa med.


   
SvaraCitera

Drömde en mardröm om att min bästa vän försvann, därför ska jag om hon också ska dit då till Ghana i vinter. [smile]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

I alla fall, nu börjar det hända saker. Fick ett erbjudande om att följa med till Tallin, hmm kan kanske bli lite coolt om jag väljer att följa med.

Tallinn är sjukt najs [bigsmile]

Jag och en polare funderar på att cykla till Gbg i slutet av september[smile]


   
SvaraCitera

Jag ska till Turkiet i övermorgon! Ska bli sjukt kul, hoppas man slipper slemmiga typer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Sitter på ett tåg i en ödslig vagn och de luktar lite dig och mig"

Ont: Sitter på x2000 från köpenhamn, ska hem och hälsa på i Sverige.


   
SvaraCitera