Aviseringar
Rensa alla

resekompis?


Ämnesstartare

Tjena, tänkte kolla om det är någon här som är sugen på att resa till Asien nästa år runt januari-februari och vara bort ett tag. vore kul med resesällskap![y]


   
Citera

Tillåter Philip dig att resa med mig så är jag på! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahha gammalt nickname så är singel:P men vore kul att hitta någon som gillar att vara bort typ 5-6 veckor och åka runt [smile]


   
SvaraCitera

Fyfan för att leta randoms såhär. [sad] Förstår tanken och det skulle kunna bli grymt om man har tur att hitta någon skön jävel, men tänk på risken att råka ut för en tråkig pratkvarn eller dylikt. [sad]

Sen är det lite tidigt att fråga det nu, i alla fall för min del. Knepigt att veta hur ens ekonomiska situation ser ut om ett år! Men lycka till. [smile]


   
SvaraCitera

I egenskap av tjej riskerar du också att råka ut för något lowlife som enbart kommer att försöka ligga med dig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jo tack jag vet men man kan ju lära känna personen innan man åker därför jag frågar i god tid innan. [y]

man kan ju spara pengar och planera i förväg jag har runt 20 lax nu till hotell och dylikt så det är bara att spara ihop till resekassan [bigcheers]


   
SvaraCitera

hm, januari febuari kan jag inte.. till hösten nästa år däremot, då hade jag varit på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hösten betecknas ju ofta som regnperiod speciellt i thailand vilket är synd :/


   
SvaraCitera

PhilipÄlskarMig:

hösten betecknas ju ofta som regnperiod speciellt i thailand vilket är synd :/

hm, jo, det är klart. ska dock kanske till thailand den här hösten några veckor. eller nån annanstans, får se 🙂


   
SvaraCitera

PhilipÄlskarMig:

man kan ju spara pengar och planera i förväg jag har runt 20 lax nu till hotell och dylikt så det är bara att spara ihop till resekassan

Ska du göra av med 20.000? Klarade mig på 3k/månad i polen bör vara ännu billigare i asien, blir nog mest flygbiljett som blir dyrt. Rekommenderar också vandrarhem istället för hotell, är väl upplevelsen du är ute efter, ingen vanlig semester? [smile] Blir billigare på det viset också.

PhilipÄlskarMig:

ja jo tack jag vet men man kan ju lära känna personen innan man åker därför jag frågar i god tid innan.

Det är iofs klokt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skönt! thailand är ju as skönt![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Ska du göra av med 20.000? Klarade mig på 3k/månad i polen bör vara ännu billigare i asien, blir nog mest flygbiljett som blir dyrt. Rekommenderar också vandrarhem istället för hotell, är väl upplevelsen du är ute efter, ingen vanlig semester? [smile] Blir billigare på det viset också.

sparar ihop så mkt just för att jag kommer flyga en del, unna mig roliga utflykter och ja resa runt, jag vill även kunna bo på hotell men inga värsting hotell. sen kommer de ju att bli en del shopping [bigsmile]


   
SvaraCitera

PhilipÄlskarMig:

sparar ihop så mkt just för att jag kommer flyga en del, unna mig roliga utflykter och ja resa runt, jag vill även kunna bo på hotell men inga värsting hotell. sen kommer de ju att bli en del shopping

Då står den här tråden över min fattningsförmåga.

Men lycka till. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

hm, jo, det är klart. ska dock kanske till thailand den här hösten några veckor. eller nån annanstans, får se 🙂

kom ihåg att regnsäsongen början från maj/juni till och med oktober i thailand 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Då står den här tråden över min fattningsförmåga.

haha va?

vill liksom kunna unna mig en massa 😀


   
SvaraCitera