Aviseringar
Rensa alla

resekompis?


PhilipÄlskarMig:

Tjena, tänkte kolla om det är någon här som är sugen på att resa till Asien nästa år runt januari-februari och vara bort ett tag. vore kul med resesällskap!

hade vart kul [bigsmile]

menar du 2013?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jupp! 2013 🙂


   
SvaraCitera

åh fy fan hade hellre åkt själv än hittat någon random på ett sådant här forum

du kan råka ut för vilket fucktard som helst. och torligtvis blir det ett fucktard om du får napp, då de flesta som har någon social kompetens kommer inse att det kommer bli sjukt påfrestande att resa runt med någon man int ekänner eller kanske inte ens kommer överens med över huvudtaget.

men visst, i teorin låter det väl jättekul och spännande...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

men visst, i teorin låter det väl jättekul och spännande...

har ju över ett år på mig att lära känna människan så helt hopplöst är det inte. sen behöver jag ju inte med första bästa som vill jag bestämmer ju själv om jag tycker personkemin går ihop. På ett år kan man faktiskt lära känna en människa.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åka*


   
SvaraCitera

Du kan få hänga på 5 grabbar. [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahha vem vet..


   
SvaraCitera

PhilipÄlskarMig:

På ett år kan man faktiskt lära känna en människa.

Du vet ju inte var denne eventuella reskamrat kommer bo, ni kanske kommer bo så långt ifrån varandra att ni bara kan träffas några få gånger, och även sjukt jobbiga människor brukar kunna dölja det såpass länge. Via internet lär man inte känna någon på riktigt. Även om ni lär känna varandra och blir vänner är det inte alls säkert att ni står ut med att var så nära varandra såpass länge, särskilt inte när man lätt blir sliten av att resa runt och därmed svårare att umgås med än vanligt.
Hade nog försökt ragga upp befintlig vän istället om jag varit du...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Hade nog försökt ragga upp befintlig vän istället om jag varit du...

har redan försökt det men till skillnad mot dem går jag i en skolan som jobbar med distans så det blir svårt för dem att vara bort i 5-6 veckor. Men man ska aldrig säga aldrig vem vet den perfekta resepartnern kanske dyker upp.


   
SvaraCitera

kan rekommendera www.backpacking.se
där söker folk likasinnade hela tiden. För en vecka sedan hittade jag en tråd om någon som skulle iväg och leva på en öde Ö i 30 dagar i Indonesien. 3 dagar senare hade jag bokat biljett och om en månad åker jag;) kalla mig dum, spontan eller modig[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cantona1990:

kan rekommendera www.backpacking.se
där söker folk likasinnade hela tiden. För en vecka sedan hittade jag en tråd om någon som skulle iväg och leva på en öde Ö i 30 dagar i Indonesien. 3 dagar senare hade jag bokat biljett och om en månad åker jag;) kalla mig dum, spontan eller modig[crazy]

modigt! fan vad kul de låter en öde ö! hoppas du får en underbar upplevelse![bigsmile][y]


   
SvaraCitera

Jag är inte helt negativ inställd till detta.

Vad för slags upplevelse är du ute efter?


   
SvaraCitera

PhilipÄlskarMig:

modigt! fan vad kul de låter en öde ö! hoppas du får en underbar upplevelse!

tack hehe, kommer bli kul som fan tror jag.. hur ofta kan man säga på en fest att man har levt på en öde Ö och ätit skalbaggar och vilda höns[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cantona1990:

tack hehe, kommer bli kul som fan tror jag.. hur ofta kan man säga på en fest att man har levt på en öde Ö och ätit skalbaggar och vilda höns[crazy][crazy]

haha eller hur! asballt![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världens starkaste man:

Jag är inte helt negativ inställd till detta.

Vad för slags upplevelse är du ute efter?

vad är du negativt inställd till egentligen?


   
SvaraCitera