Aviseringar
Rensa alla

Resident Evil 5


Ämnesstartare

Ni som spelar/spelat resident evil 5,
Jag tycker de e rätt kul spel, lite svårt på veteran men de går med rätt vapen.

Vad tyckte ni om spelet? ( xbox 360 )


   
Citera
Ämnesetiketter

Ah det är najs! [y]


   
SvaraCitera

En skymf mot de tidiga delarna i serien.


   
SvaraCitera

Ricochet:

En skymf mot de tidiga delarna i serien.

Jo det är sant, men spelet i sig är ändå roligt om man bortser från sånt.


   
SvaraCitera

Spelet i sig är roligt, men det kunde lika gärna hetat killzombie 2000.
Min åsikt är att det här kommer bli standarden för den här generationens spel. Boxen tjänar på att playstations tidigare exklusiva titlar blir multiplattform och själen i spelen försvinner för att funka för den större massan.
Roligt spel, men inget som folk minns om 5-10år.


   
SvaraCitera

[sad]aldrig kört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Resident Evil 5 är totalt värdelöst imo. Dom har brutit loss för mycket från orginal serien. Det finns inga pussel att lösa längre som man faktiskt måste tänkta till på, utan bara gå ditt, ta den, döda den osv.
Det finns inte häller någon del i spelet som är läskig eller som skapar mörk stämning. Jag saknar RE1,RE2,RE3 och RE0 spel känslan. [cry]


   
SvaraCitera

Jucka:

Jag saknar RE1,RE2,RE3 och RE0 spel känslan.

Nöstölgi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Nöstölgi.

indeed, sån där musik skapar stämning till skillnad från skit musiken i 4an o 5an som sabbar den totalt.[n]


   
SvaraCitera

Var riktigt besviken över det, fyran är en av mina favoritspel och mina förväntningar med femman var att det skulle vara "typ samma sak fast större, snyggare och bättre". Och vad fick jag?

Jo, ett meningslöst actionspel som är designat för co-op "action" där man bara skjuter ner fiender utan att tänka...

Ger fyran 10/10

Det här får 6/10


   
SvaraCitera

Kändes som en sämre version av fyran, som var helt fenomenal.


   
SvaraCitera

jag tycker att de är bra, har alla emblems, s på alla banor i alla svårighetsgrader [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera