Aviseringar
Rensa alla

Respektlösa argument


Ämnesstartare

människor som vill föra en argumenterande diskussion men vägrar argumentera. 
typ. 
"det är A" 
"men om du tänker blablabalbla så borde det vara B"
"ah men det är A" 
"jag tycker det är B för att blablablal"
"Mm ok men A är rätt"


   
SvaraCitera

sicilianmind:

ahahhahahahahhahahahhahahahah

Det suger så mkt ankor så jag blir fucking galen du inser inte!


   
SvaraCitera

"Kolla hur komplicerad den minsta lilla cellen är, alla protein och allt. Tror du verkligen det skulle ha byggts upp av ren slump?! Praise the lord"   


   
SvaraCitera
GraGo

Eyy passa rej jag knollar din morsa!!! Har jag aldig blivit övertygad av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"det är olagligt av en anledning"

dödsstraff är lagligt av en anledning...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så fort en lchf-anhängare öppnar käften brukar jag känna så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
"Kolla hur komplicerad den minsta lilla cellen är, alla protein och allt. Tror du verkligen det skulle ha byggts upp av ren slump?! Praise the lord"   

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är själv ganska förtjust i kopplingen mellan att vilja stoppa rea på arbete och att vilja bo i 70-talets sovjetunionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: dödsstraff är lagligt av en anledning...

mm typ så har det ju alltid varit

Leijonsparf: så fort en lchf-anhängare öppnar käften brukar jag känna så.

😀 varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

mm typ så har det ju alltid varit
😀 varför

för att de varken kan bemöta argument på ett rimligt vis, eller avstå från att bemöta dem alls. de tycks känna ett instinktivt behov av att bemöta källhänvisade, sakliga och utförliga argument med dåligt formulerade kompilationer av anekdotiska observationer uppbackat av lösa, hemmasnickrade teorier som inte grundar sig i någon vedertagen biologi överhuvudtaget, och när de väl hänvisar till något annat så är det alltid källor som har typ "livsstilscoach" eller något motsvarande som yrkestitel.
ska fan börja hänvisa till deras egna beteende som belägg för att lchf leder till hjärnskador.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: ska fan börja hänvisa till deras egna beteende som belägg för att lchf leder till hjärnskador.

folk som bantar sönder men vägrar röra på rumpan tycker jag är lite unika, men har ej blivit såpass irriterad, men brukar iof undvika såna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

folk som bantar sönder men vägrar röra på rumpan tycker jag är lite unika, men har ej blivit såpass irriterad, men brukar iof undvika såna

eller lchf-knubbisar som tjatar om att man blir så jävla smal av lchf. jaha, hur tjock var du innan, liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: eller lchf-knubbisar som tjatar om att man blir så jävla smal av lchf. jaha, hur tjock var du innan, liksom

cola-light-anhängare då?

om man nu är så mån om att dricka nyttigt kan man skita i att dricka cola eller redbull öht ist för att köpa light Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

cola-light-anhängare då?

om man nu är så mån om att dricka nyttigt kan man skita i att dricka cola eller redbull öht ist för att köpa light Arg

jag har varit så lyckligt lottad att jag i princip missat att det finns sådana på riktigt, fram tills nyligen. först fattade jag inte att de var allvarliga, nu vet jag inte riktigt hur jag ska känna. typ... jaha.
det är lite som om någon skulle förklara för mig att de ett par gånger i månaden besöker en klubbstuga långt ute i skogen, smetar in sig i kolasås och blir renslickade av en gammal, tysk herre i ss-uniform till tonerna av saxofonjazz. jag skulle liksom inte veta hur man bör bemöta något sådant, eller vilken del av beteendet man ska börja med att ifrågasätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera