Aviseringar
Rensa alla

Resten av rösterna räknas NUNU


Ämnesstartare

Hoppas du på att alliansen får majoritet eller vill du att SD fortfarande ligger kvar som vågmästare?

Vad tror du, får alliansen majoritet, eller inte?


   
Citera

jag hoppas att vänstern får egen majoritet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas att Alliansen bildar minoritetsregering, SD kommer ha stort inflytande vilket som då de kommer tvinga övriga högern att radikaliseras även om det blir Alliansmajoritet (de skiljer sig inte särskilt från det tidigare Högerpartiet som sedan blev Moderaterna). Bättre att de får svårt att få igenom sina nedskärningar, privatiseringar och antifackliga politik för att de Rödgröna röstar nej av ideologi och att SD röstar nej i protest mot att de inte får vara med i regeringen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

SD

Idoufe:

vågmästare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hihi, röstade rött. vill ej ha allians. [cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mej inte, jävla bögval


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyst din mördare!


   
SvaraCitera

Idoufe:

Hoppas du på att alliansen får majoritet eller vill du att SD fortfarande ligger kvar som vågmästare?

Det senare, då jag har svårt att se SD som ett reellt hot. Rasister är och kommer att förbli hatade här i Sverige. Det är jag ganska övertygad om. Borgaräcklena i Alliansen, däremot, är skickliga manipulatörer och får dessutom stort stöd av media, så jag är mer rädd för dem. Fast det kanske är dumt att underskatta SD, vad vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jävla bögval


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hoppas att Europeiska Arbetarpartiet och Mohammed Omars parti bildar koalitionsregering.

saknas några röster i någon j*vla brukskommun i värmland bara.


   
SvaraCitera