Aviseringar
Rensa alla

Resultat är låst!


Ämnesstartare

låst av åtta i 1 vecka, misstänker att det var dessa ord mot gugge som fastslog domen: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=290082&page=2

eller?? [surprised]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hjortpojken:

bra!! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har satt sig i situationen, så jaha. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför gillar han inte gugge?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jämnt och fint. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte modsen ska hålla på att stalka ens inlägg sådär... Verkar ju som att de har en lista på folk de ogillar och checkar in deras senaste inlägg för att så fort som möjligt bli av med dem

Tycker inte att man ska få en varning eller dylikt om man skrivit något elakt till någon, offret/den utsatte bör anmäla och därefter hoppas på att den elaka straffas
så ere faktiskt på många andra hemsidor!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

varför gillar han inte gugge?[sad]

tror han förklarar det rätt bra i tråden [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

tror han förklarar det rätt bra i tråden [blush]

så han gillar inte gugge för gugge är ett as?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Tycker inte att man ska få en varning eller dylikt om man skrivit något elakt till någon,

Så är det också. Han hade antagligen så många varningar redan att han blev låst pga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

offret/den utsatte bör anmäla och därefter hoppas på att den elaka straffas
så ere faktiskt på många andra hemsidor!!

Man anmäler här också och den elaka straffas? [confused] Pratar du om en polisanmälan så måste du skämta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Så är det också.

Jonnybravo91:

Man anmäler här också och den elaka straffas?

har fått varningar utan att ngn anmält mig... ;s

Jonnybravo91:

polisanmälan

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

har fått varningar utan att ngn anmält mig... ;s

Hur vet du att ingen har anmält dig? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

dåligt (Du röstade på detta alternativ)

[cry][blush]


   
SvaraCitera

jag blev lite glad för jag tycker ressultat är lite störig men sedan såg jag att det var åtta som låst honom. jag gillar inte åtta


   
SvaraCitera
Åtta

hjortpojken:

misstänker att det var dessa ord mot gugge som fastslog domen

Stämmer.

komplicerad:

Tycker inte modsen ska hålla på att stalka ens inlägg sådär... Verkar ju som att de har en lista på folk de ogillar och checkar in deras senaste inlägg för att så fort som möjligt bli av med dem

[tard] Här stalkas ingenting. Jag var helt enkelt i tråden och såg att han var otrevlig mot Gugge, men jag hade överseende med det då det inte var speciellt allvarligt och Gugge inte verkade bry sig så mycket, men sedan så eskalerade det hela - varpå han fick två varningspoäng. Jag har absolut ingenting emot Erik, och hyser ingen önskan att låsa honom. Faktum är att han kommer hem till mig och hälsar på om några dagar. [rolleyes] Han låstes därför att han översteg 10 varningspoäng. Det finns inget jag kan göra åt det.


   
SvaraCitera