Aviseringar
Rensa alla

Resultat från en "Clone a willy"


Ämnesstartare

Jag vet, de finns några såna här trådar... Men ingen av dem visar nått resultat. Nån som har testat och vågar lägga upp en bild? Vore skoj att testa men vill se hur det blir först. [crazy]


   
Citera

En polare+flickvän fick en sådan. De gjorde dock aldrig någon avgjutning men hon uppskattade vibratorn som var till.


   
SvaraCitera

Har testat med försökte själv, så det storfailade. Man behöver hjälp från någon tror jag. Planen var att min förra flickvän skulle hjälpa mig, men det blev aldrig av så.


   
SvaraCitera

Har för mig Jack Osbourne provade på The Osbournes förut men jag kommer inte på hur det blev dock...


   
SvaraCitera

Mintyp:

Jag vet, de finns några såna här trådar... Men ingen av dem visar nått resultat. Nån som har testat och vågar lägga upp en bild? Vore skoj att testa men vill se hur det blir först. [crazy]

Jag har varit med i tillverkandet av en, och fick slutprodukten... Följer du instruktionerna så kommer du få en mycket stilig lössnopp! Det dåliga är dock att det blir konstigt om originalpenis är sned.. Sen blev det lite luftbubblor i smeten, vilket jag inte vet om det berodde på dålig tillredning eller att... Det blir så.

Hursomhelst fungerade den som utlovat och var en fröjd för ögat!

(den luktade dock lite funky, vilket inte var helt kul. Det var nåt med smeten, I swear.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

och fick slutprodukten

kan du inte lägga upp en bild?[crazy]

Myksa:

men hon uppskattade vibratorn som var till.

she's only in it for the vibez...

Stringburka:

men det blev aldrig av så.

nää... läste om de i nån annan tråd [crazy]


   
SvaraCitera

Mintyp:

kan du inte lägga upp en bild?[crazy]

Vi gjorde slut, så jag kastade den... Döm mig bäst du vill, men jag kände inte att en avgjutning av sitt ex's drule är det bästa minnet att spara på, speciellt inte när blivande kontakter eventuellt vill spana ner i leksakslådan...

Förresten så vore det ju i princip som att visa en bild på hans kuk, vilket inte är helt rätt gjort ändå! ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

speciellt inte när blivande kontakter eventuellt vill spana ner i leksakslådan...

amen, vafaan... lär ju samla på alla kukar man vart med, då kan man ju drömma sej tillbaka om man känner sej nere nån gång... :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har gjort en sådan!
Gjorde den tillsammans med min f.d flickvän. Var lite komplicerat men resultatet blev grymt likt mitt eget orginal 😉 Det enda som min dåvarande flickvän klagade på var ett den blev lite hård! 😛

Hon har dock kvar den, trots ny pojkvän 😉 undrar vad han säger om den? ^^


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera