Aviseringar
Rensa alla

Revansch


Ämnesstartare

Hallluuuu, okej jag har ett problem här, eller vad jag behöver är TIPS! Jag hade en tjejkompis som jag var skiiitnära med men hon gjorde nåt mot mig som va grymt, orkar inte ta upp det här vad hon gjorde men aa det va inte mysigt, ett stort jävla svek helt enkelt. Hon går i min klass men har inte pratat med henne sen den händelsen (typ november).

Har länge funderat på hur jag ska hämnas på henne... asså för jag vill verkligen att hon ska bli sårad. Inget typ stört som döda henne hahaha eller misshandla, droga eller sånt hemskt bara såhär socialt dödad fattar ni? [smile]


   
Citera

bli kompis med henne och få henne att räkna med dig opch sen då sviker du henne - gång på gång
det är det värsta man kan göra


   
SvaraCitera

chiq:

Inget typ stört som döda henne hahaha eller misshandla, droga eller sånt hemskt bara såhär socialt dödad fattar ni? [smile]

Eller så slutar du lägga energi på henne, och hittar bättre kompisar.

Visst det är svårt att inte tänka, men orka slösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen: Aa jag har tänkt på det men vet inte om jag ens orkar låtsas vara vän med henne för hon äcklar mig haha

Bajwa: Men,, nej... 🙂


   
SvaraCitera

chiq:

henne för hon äcklar mig haha

dåså
finns inget mer att göra i mitt tycke


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer är roliga/tragiska! [smile]


   
SvaraCitera

tycker det är lite roligt att du typ hatar henne för hennes gärningar men vill precis lika värdelös som henne. hur tänker du egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd: Måste jag hålla med om

OF 5: Höhh jadu, jag vill inte låta folk trampa på mig sådär dt är bara de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o du kom på att du vill hämnas efter mer än ett halvår?


   
SvaraCitera

Skaffa ett liv och gå vidare.


   
SvaraCitera

OF 5:

tycker det är lite roligt att du typ hatar henne för hennes gärningar men vill precis lika värdelös som henne. hur tänker du egentligen

[y]


   
SvaraCitera