Aviseringar
Rensa alla

Revben, nyckel ben och höftben sticker ut. :$


Ämnesstartare

Okej, nu ska jag skriva om kroppen här. Eller, revbenen, magen, nyckelbenen, och höftbenen. Det är så att när jag ligger ner så sticket mina revben ut jättemycket, kan knappt se min mage längre, bara revbenen som sticker upp där och bröstkorgen börjar synas. Jätte trevligt... förut stack dom inte ut så mycket. Är det för att mina revben är helt jäkla gigantiska och sticker ut eller för att jag har blivit smalare? tycker det ser sjukt fult ut. Sedan mina nyckelben, sticker ut jäkligt mycket dom också, och mina höftben. Fast kan det bero på att jag är lite kurvig vid höfterna?[cute] jaja, någon där som har samma sak?


   
Citera
Ämnesetiketter

hejhejhej12:

Fast kan det bero på att jag är lite kurvig vid höfterna?

mmh, just därför.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

mmh, just därför.

var du ironisk där? känner mig fett jäkla blond.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså jag menar att mina höftben är större än vissa andras och gör mig därför lite kurvig men gör också att dom sticker ut mer.


   
SvaraCitera

hejhejhej12:

var du ironisk där? känner mig fett jäkla blond.

ja det var han

du är för smal, sluta lyssna på justin bieber


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

ja det var handu är för smal, sluta lyssna på justin bieber

HAHA vafan har dehär med att jag lyssnar på Justin Bieber att göra? dina åsikter om han kommer inte ändra mina så var bara tyst.


   
SvaraCitera

hejhejhej12:

han

honom*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

honom*

men åh, vem fan bryr sig? det här är om min kropp.


   
SvaraCitera

Beror på att du har väldigt lite underhudsfett. Det gör att huden ligger så när skelettet att det syns ovanligt bra. Det är ofta genetiskt men kan också vara pga av att du äter för lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frequency:

Beror på att du har väldigt lite underhudsfett. Det gör att huden ligger så när skelettet att det syns ovanligt bra. Det är ofta genetiskt men kan också vara pga av att du äter för lite.

Asså det är det. Ingen i min familj har så. Bara jag. Och jag äter normalt


   
SvaraCitera

hejhejhej12:

Och jag äter normalt

om du precis kommit in i puberteten så kan det vara därför, många går ner i vikt då, försök att äta lite mer i sådana fall då kroppen behöver mycket energi under puberteten.


   
SvaraCitera

Blä


   
SvaraCitera

Frequency:

Det är ofta genetiskt men kan också vara pga av att du äter för lite.

Vågar påstå att det oftast beror på hur/vad man äter och träningsvanor snarare än genetiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Blä

Javet.:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

om du precis kommit in i puberteten så kan det vara därför, många går ner i vikt då, försök att äta lite mer i sådana fall då kroppen behöver mycket energi under puberteten.

hört att man går upp i vikt i puberteten??


   
SvaraCitera