Aviseringar
Rensa alla

Rhodos ett bra ställe att sätta på brudar på?


Ämnesstartare

okej vill veta vilket land som är bäst att bara sätta på brudar och festa.. Rhodos? kom med tips och förslagGlad   
är det lättare att sätta på tjejer utomlands än vad det är i Sverige?Glad


   
Citera

Åk till Thailand...så blir du en Sugar daddy inom 20 min


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaniljmunken från norr:
Åk till Thailand...så blir du en Sugar daddy inom 20 min

men det är ju typ ass lång tid att resa  men vilket är bäst Thailand eller Rhodos?


   
SvaraCitera

Rhodos är rätt okej vad jag hört


   
SvaraCitera

Danneboi:

men det är ju typ ass lång tid att resa  men vilket är bäst Thailand eller Rhodos?

I rhodos finns inget men i Thailand så får du en fin liten thailändare som följer med dig hem till sverige( som löss i högt gräs) och så lever hon på dina pengar  🙂 (parasit..Just kidding)
tro mig har sett dem fulaste och äldsta gubbarna med tjejer som är bara en tredjedel av deras ålder och då undrar man varför dem tog dem gamla gubbarna?
jo
it's all about the money money money x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaniljmunken från norr:

I rhodos finns inget men i Thailand så får du en fin liten thailändare som följer med dig hem till sverige( som löss i högt gräs) och så lever hon på dina pengar  🙂 (parasit..Just kidding)
tro mig har sett dem fulaste och äldsta gubbarna med tjejer som är bara en tredjedel av deras ålder och då undrar man varför dem tog dem gamla gubbarna?
jo
it's all about the money money money x)

men om man vill bara ut och ligga då är väl Thailand bättre än Rhodos eller? visst det är ju lite längre resväg men det får man ju ta.. men vilket land ska man satsa på om man vill göra såna grejer med tjejer?Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaniljmunken från norr:

I rhodos finns inget men i Thailand så får du en fin liten thailändare som följer med dig hem till sverige( som löss i högt gräs) och så lever hon på dina pengar  🙂 (parasit..Just kidding)
tro mig har sett dem fulaste och äldsta gubbarna med tjejer som är bara en tredjedel av deras ålder och då undrar man varför dem tog dem gamla gubbarna?
jo
it's all about the money money money x)

men kan man få vilken tjej som helst då eller? såklart det gäller om pengar men är de dyrt med hororna där då?


   
SvaraCitera

Danneboi:

men kan man få vilken tjej som helst då eller? såklart det gäller om pengar men är de dyrt med hororna där då?

Jag bara driver med dig men jag tror att i thailand är det lättare att få ligga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaniljmunken från norr:

Jag bara driver med dig men jag tror att i thailand är det lättare att få ligga

men hur ska man få tjejen att gå med hem typ köpa henne då eller?Skeptisk


   
SvaraCitera

Danneboi:

men hur ska man få tjejen att gå med hem typ köpa henne då eller?Skeptisk

du kan charma henne? Som man brukar ..ha en one night stand och så vart det klart


   
SvaraCitera

Danneboi, du får väl lära dig hur du interagerar med tjejer innan du kommer till steget att man ska ligga med varandra. Nån måtta får det väl vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaniljmunken från norr:

du kan charma henne? Som man brukar ..ha en one night stand och så vart det klart

är thai brudarna lättare att  ha göra med än svenskarna?

Trevlig-Snubbe:
Danneboi, du får väl lära dig hur du interagerar med tjejer innan du kommer till steget att man ska ligga med varandra. Nån måtta får det väl vara.

vill ju typ ba  åka till ett land o ligga med någon brud


   
SvaraCitera

Danneboi:

vill ju typ ba  åka till ett land o ligga med någon brud

Men för att få ligg med en brud måste du ju snacka med henne och komma överens med henne. Du kan ju inte bara säga ''ska vi ligga'', då har du låg chans att få ett ligg, eller så kanske du i bästa fall kan få ligg med det blir väl ett onenightstand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Men för att få ligg med en brud måste du ju snacka med henne och komma överens med henne. Du kan ju inte bara säga ''ska vi ligga'', då har du låg chans att få ett ligg, eller så kanske du i bästa fall kan få ligg med det blir väl ett onenightstand.

men är dem lättklädda i thaland?


   
SvaraCitera

Åk inte till Thailand. Det finns bara ladyboys och könssjukdomar där..


   
SvaraCitera