Aviseringar
Rensa alla

Rida - Första gången - Tipsa!!


Ämnesstartare

Jag har suttit på min kille men aldrig vågat "jucka" mot honom riktigt .Är väl lite för nervös och vet inte riktigt hur jag ska göra för att rida honom .På porrfilmer och sånt ser det hur lätt ut som helst men, ögat bedrar ...det är ganska svårt om man aldrig har gjort det förut .Fast samtidigt vill jag ju inte bara sitta på honom och glo på han som ett ufo eller liknande ..jag ligger bara över och låter han göra jobbet, men jag vill börja jag med .Fast vet inte riktigt hur jag ska göra för att det ska bli bra ..vill gärna att ni skriver in tips och även vad killar tycker om när det gäller att rida . [smile]

th_GirlRidingMan.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ta med eget ridspö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns många trådar om det. Det viktiga är att röra på höften mycket, du ska främst använda den delen av kroppen istället för att använda benen, som vissa verkar tro. Fokusera inte på att "hoppa" upp och ner utan vicka och gnid dig istället fram och tillbaka.

Rör alltså på höften på samma sätt som den här tjejen dansar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej trodde det va benmusklerna som skulle komma i gång . [rolleyes]


   
SvaraCitera

Rosen9:

vill gärna att ni skriver in tips och även vad killar tycker om när det gäller att rida .

inte för stora rörelser, då e de lätt att han glider ur.. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej men då e de bara till att stoppa in den igen ju 😉 ...om de skulle hända .Ska man inte jucka mot honom då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=292606

Här finns en tråd om precis det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera