Aviseringar
Rensa alla

Rida?


NickTH:

Men Orka ......................................................

Ja men vafaen. Vad är det för vits att hon(han?)sitter och hoppar på min mage liksom!? Det enda som lär spruta ur mig då är spya[no-no]


   
SvaraCitera

Violine:

Är det verkligen mysigt för en kille att ha en tjej studsande på sig när man inte kan kyssa henne ordentligt och smeka henne ordentligt? :/

Har alltid tänkt att det ska vara skönt för just tjejen som rider. Äre inte så?

Annars föredrar jag ställningen för att jag kan chilla [cool]


   
SvaraCitera

porrgroda:

Det var tanken ja 🙂

säg till när det är min tur så jag kan skratta åt din olycka då 🙂


   
SvaraCitera

porrgroda:

Det var tanken ja 🙂

So where do we get started?[badgrin]


   
SvaraCitera

Mawns:

Har alltid tänkt att det ska vara skönt för just tjejen som rider. Äre inte så?

Annars föredrar jag ställningen för att jag kan chilla [cool]

Vet inte om det är skönt, brukar mest ha en ganska äcklig känsla av att jag är ensam och uttittad... Och så brukar jag börja känna mig osexig och så brukar det sluta med att jag börjar frysa.

Men jag är bra på att göra någon slags omvänd missionär så det brukar fungera rätt väl, och om han sitter upp och lutar sig bakåt mot väggen så brukar det vara lugnt också men att rida vanligt... Blir verkligen världens ensammaste flicka. 🙁


   
SvaraCitera

Violine:

Men jag är bra på att göra någon slags omvänd missionär så det brukar fungera rätt väl, och om han sitter upp och lutar sig bakåt mot väggen så brukar det vara lugnt också men att rida vanligt... Blir verkligen världens ensammaste flicka. 🙁

Hm, har aldrig sett det på det sättet. Måste tänka en stund.


   
SvaraCitera

Mawns:

Hm, har aldrig sett det på det sättet. Måste tänka en stund.

Men jag vet inte, du kanske är mer kärleksfull än de jag varit med. .P


   
SvaraCitera

Violine:

Men jag vet inte, du kanske är mer kärleksfull än de jag varit med. .P

Jag gosar hellre än har sex, så kanske. Men man kan inte jämföra kärlek.


   
SvaraCitera

Mawns:

man kan inte jämföra kärlek.

Inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variera...

fram och tillbaka, långsamt upp och ner, rulla med höfterna. luta dig framåt och låt killen göra jobbet en liten stund osv.


   
SvaraCitera

Mawns:

Jag gosar hellre än har sex, så kanske. Men man kan inte jämföra kärlek.

Precis, gos är mycket bättre än sex. Att ligga på någons mage och gosa in sig i hans brösthår och ha hans armar runt sig... och bara somna så... i tryggheten, det finns inget bättre. <3


   
SvaraCitera

Marcus Normark:

Inte?

Man kan säga att "han där är fylld med kärlek" och att "hon där inte vet vad kärlek är". Men när man börjar klassificera, väga och jämföra så tror jag att man inte riktigt förstått vad det hela handlar om.


   
SvaraCitera

Haha, en gång när jag red en kille så skulle jag lyfta upp mig lite så att vi skulle vara mer på mitten av sängen för att inte ramla ner (det var en smal säng) När jag skulle sätta mig igen så vek jag hans penis på mitten, och han började skrika av smärta [cute] Jag kan fortfarande inte fatta att det går och vika en hård penis sådär [surprised]


   
SvaraCitera

Violine:

Är det verkligen mysigt för en kille att ha en tjej studsande på sig när man inte kan kyssa henne ordentligt och smeka henne ordentligt? :/

Så brukar inte jag göra,
man kan luta sig framåt så att man nuddar varandras magar och man kan kyssas och killen kan smeka en på ryggen.
Aldrig testat det?


   
SvaraCitera

gethsemane:

Så brukar inte jag göra,
man kan luta sig framåt så att man nuddar varandras magar och man kan kyssas och killen kan smeka en på ryggen.

Det var det jag menade med att göra en slags omvänd missionär. .P

Ibland brukar jag köra ner knäna i sängen så tar han tag i mina fötter så får man jättemycket kraft och kan göra fantastiskt mysiga saker. <3

gethsemane:

Aldrig testat det?

Har nog testat det mesta. <3


   
SvaraCitera