Aviseringar
Rensa alla

Ridning i sänghalmen


Ämnesstartare

Tjejer, vill ni rida killen/ tjejen om ni själva får välja? 


   
Citera
Ämnesstartare

Beror på vad jag är sugen på. 

ceka92: Ibland (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det gör oftast ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
det gör oftast ont.

bara när du rider?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaBob:
Beror på vad jag är sugen på. 

vilken känsla är det beroende av?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

bara när du rider?

ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ja.

är det för att det stöter i tappen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte alltid sugen på doggystyle, inte alltid sugen på missionären, inte alltid sugen på.. blabla. Det liksom, beror på situation och sådant.

ceka92: vilken känsla är det beroende av?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaBob:
Jag är inte alltid sugen på doggystyle, inte alltid sugen på missionären, inte alltid sugen på.. blabla. Det liksom, beror på situation och sådant.

det är du som tar initiativet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oftast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på, skulle herren sätta mig i ridaställning och jag inte är sugen på det så är det ju bara att säga nej eller ändra. Ibland tar jag initiativet och sätter mig där uppe.

ceka92: det är du som tar initiativet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:
oftast

oj, det glömde jag bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dem flädsta tjejer vill väll bara känna säg fina o inte ska behöva ta nått själv för att killer kommer till de. dem kanske känner säg odugliga om dem inte e tilllräklig fina för att locka killen enda hela vägen till de. men om dem är jätte sugna kanske dem bara vill hoppa uppå killen o krama ur dens spärmer om han e extra snygg o inte dem bryr sig om att han hoppa vidare till nesta tjejer o inte tar hand om de efter o skafar mat till barnet o de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dem kanske lockar en ny kille som kan ta hand om den fördsta killerns barn genom att dem lurar han till o tro att han kommer få göra barn sen efter... men då börgar hon om o gör samma sak igen hittar en snygg kille o får loss han spärmer på nått sätt genom o göra de skönt för han. kanske rotera o gnugga fram o tillbaks. sen hitta en ny snäll ful kille igen. ja ni förstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: . ja ni förstår.

Mycket gladHjärta


   
SvaraCitera