Aviseringar
Rensa alla

Ridning


Jeay_L:

Han är söt [cute]

Tycker jag också [bigsmile]


   
SvaraCitera
Vision

Jeay_L:

Var den snäll? [cute]

Ja, för att vara en unghäst på tre år var hon väldigt snäll. Första gången någon satt på henne stod hon bara alldeles stilla. Dock kunde hon vara lite busig ibland, och bocka, sparka bakut osv. Men det är väl saker man räknar med när man rider på en unghäst. Det roligaste var hur man fick vara med i hennes utveckling, och man kände hur hon hela tiden vart bättre och bättre. [smile]


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

mediakatt:

Misstänker att de lär notera det.

Fasen! Iofs så ha jag väl råkat säga till ridskolechefen/ridläraren då hon va med oss på klassresa att om Kansas försvann så skulle "inte" jag vara skyldig


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Ending Jon:

Tycker jag också

Låtsasponny[love]

Vision:

Dock kunde hon vara lite busig ibland, och bocka, sparka bakut osv. Men det är väl saker man räknar med när man rider på en unghäst

Det sägs höra till, och såna saker är ändå kul och man lär sig att rida ordentligt och får bra balans [y]

Vision:

Det roligaste var hur man fick vara med i hennes utveckling, och man kände hur hon hela tiden vart bättre och bättre.

Aldrig varit med riktigt från början men red akademisk ridkonst på en av skolans varmblod som inviduellt val under hösten och då fick man ju känna på hur man utvecklades med hästen och det är nästan roligare än att utvecklas själv på en häst som redan kan!

Bilder på henne finns i övrigt i mitt album, även på Kansas[love]


   
SvaraCitera

iosib:

Dold text:

2 guys 1 horse?


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Låtsasponny[love]

[chocked]


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

2 guys 1 horse?

exakt [ops]


   
SvaraCitera
Vision

Jeay_L:

Bilder på henne finns i övrigt i mitt album, även på Kansas[love]

Fina hästar [cute] En bild på Princess (som jag försökte posta här, utan resultat) finns även under mitt album fotografier.


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Vision:

Fina hästar En bild på Princess (som jag försökte posta här, utan resultat) finns även under mitt album fotografier.

Får ta och kolla [cute] Alltid kul att se hästbilder [y]


   
SvaraCitera

glutta runt på hästannonser.se[y]


   
SvaraCitera

Vill varken lukta häst eller dunka sönder kulorna så jag avstår.


   
SvaraCitera

*Gnägg?* [cute]


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Jag behöver en häst[cry]

du kan få min [y]


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

hatsumi:

glutta runt på hästannonser.se

Har nött hastnet lite lagomt ^^ Jag vill vara bortskämd å ha rika föräldrar som köper hästar för massa pengar åt mig [party]


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

hatsumi:

du kan få min

Vad ha du för nån då?[cute]

jesperias:

*Gnägg?*

Gnäggisar är bra djur


   
SvaraCitera