Aviseringar
Rensa alla

Rieju Drac. Hur mycket ska jag sälja den för?


Ämnesstartare

Keepdreaming:

yes.
därför kan det ju vara bra om du på något sätt kan ställa tillbaka den till sin vanliga hastighet och sedan ifall du har trimmdelar till den så kan du ju erbjuda att man får med dom på köpet om man pungar ut mera pengar, om man köparen inte vill det så är det ju bara att sälja de för sig (:

Det var en jäkla bra lösning. Får prata med farsan när jag träffar honom


   
SvaraCitera

HellMillan:

Det var en jäkla bra lösning. Får prata med farsan när jag träffar honom

(:< aa gör så.[bigcheers]


   
SvaraCitera

du ska sälja den org me typintyg/alla papper osv då får iaf jag den uppfattningen att mopeden inte är slutkörd,fint skick efetrsom dne "aldrig" vart trimmad[wink] så tänke jag iaf! sen säljer man trimmet löst eller i paket te nån annan nisse på blocket!

mer seriöst enligt mig! första jag tänker på nären går i 100-110 är" fan va slut den är i motorn säkert" man får den tanken iaf jag!

så får man ut mest för mopparna vad jag märkt iaf[crazy]


   
SvaraCitera

Skulle säga om du hittar en bra köpare så runt 15000, inte mer men om den är trimmad så skulle jag säga att den kanske inte har lika stort värde i ögonen på folk som vet vad dom sysslar med.

15 åring + trimmad = Dåliga oljor, ej inkörd, söndervarvad och ingen direkt skötsel alls. Om man ska titta på majoriteten. [tired]


   
SvaraCitera

ja håler intä me dej thunder, för trimet i dyrt såm tusan så de höjer verde rät bra ju. så vil femtånåringarna ha fart intä glida i 45kmt ju.


   
SvaraCitera

tro man åker runt med cross å sånt, skitet tappar bara i värde, gör en döv och man kommer inte upp i en rimlig hastighet utan att behöva trimma skitet för en jävla massa pengar.


   
SvaraCitera

sätt upp ett pris på 16 995:-


   
SvaraCitera

Thundercracker:

15000, inte mer men om den är trimmad så skulle jag säga att den kanske inte har lika stort värde i ögonen på folk som vet vad dom sysslar med.

My thoughts exactly.


   
SvaraCitera

2 000 ? MAX asså! Dold text: nee serriöst typ 15 000 ?


   
SvaraCitera

YessY:

tro man åker runt med cross å sånt, skitet tappar bara i värde, gör en döv och man kommer inte upp i en rimlig hastighet utan att behöva trimma skitet för en jävla massa pengar.

visserligen är det en cross[y] 70-80cc,19-24fögge,effektblås .mm. så går den och låter som en cross så dom tror inte att dom åker cross dom gör det[wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera