Aviseringar
Rensa alla

Rihanna VS Beyonce


Smilen
Ämnesstartare

Vilken artist föredrar du musikaliskt sett? Rihanna är det självklart för mig.

Beyonce har kanske 5 bra låtar och Rihanna har oändligt med bra låtar.


   
Citera
Ämnesetiketter
Smilen
Ämnesstartare

På något sett har de något ihop på något sett, jag ser de två som värsta fiender typ.


   
SvaraCitera

Smilen: Beyonce

Hon tycks skapa sin musik själv, skriva egna låtar osv, dessutom har hon mycket utstrålning och låter rätt behaglig när hon inte försöker vara rock-soulsångerska utan modererar sin röst med klass.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

dazed:

Hon tycks skapa sin musik själv, skriva egna låtar osv, dessutom har hon mycket utstrålning och låter rätt behaglig när hon inte försöker vara rock-soulsångerska utan modererar sin röst med klass.

Där ser man hur olika vi är. Jag ser Beyoncé som försöker vara som Rihanna. Beyoncé har ibland lite tråkig röst också.


   
SvaraCitera

Smilen:

Där ser man hur olika vi är. Jag ser Beyoncé som försöker vara som Rihanna.

Beyonce var väl etablerad som superstjärna några år innan Rihanna så det tror jag inte är ett argument som håller sedan är det möjligt att de influerar varandra men framför allt så vill jag säga att jag inte är så intresserad.


   
SvaraCitera

slayer


   
SvaraCitera

Vet inte... lyssnar knappt på någon av dom 


   
SvaraCitera

Gillar båda väldigt mycket men rihanna har mer låtar som man blir nostaligisk av och tänker woho och börjar dansa medans man sjunger med beyonce 


   
SvaraCitera
Cobrak

50/50


   
SvaraCitera

Bey


   
SvaraCitera

rihanna utan tveken, beyonce kan bara sjunga pop utan mening, rihanna har hyfsad storytelling ibland och hon har gjort endel låtar med Gud också


   
SvaraCitera

Smilen: Rihanna


   
SvaraCitera

Beyonce 


   
SvaraCitera
mens
 mens

varför jämförs alltid svarta artister med varandra? det är lite fult


   
SvaraCitera

Tycker det är helt sjukt hur man kan jämföra Beyonce med Rihanna. Beyonce är i en helt annan klass när det kommer till performance. Men visst Rihanna har många bra låtar.  Har varit på båda live och Rihanna är inte i närheten..


   
SvaraCitera