Aviseringar
Rensa alla

rika blir fredlösa


Xuzkie:
Tycker att det känns som odugligt banalt i praktik och teori vilken än synvinkel jag skådar.
     Förstår ej anledningen till varför det skulle vara något som majoritetparten som hamnar under det facket vore till att finna tanken hygglig? Heller ej den resterande pärmen.

Idén ogillas utav Xuzkie; Rättsväsendet har enats och medger härmed att förslaget ogillas och läggs undan som passiv ställningstagande tillsvidare byggande argument lägges fram ifrån trådskapisen... Blink

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungefär som om Sverige inte är tillräckligt fientligt mot framgångsrika människor redan som det är. Nej, vi ska minsann gå steget längre genom att se rika som mindre värda människor. Väldigt fräscht.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.:

det här är typ det som gjort mig mest ledsen på hela forumet. hoppas du inte hatar mig.

Vad skriver jag ens om? :S *förvirrad*
Mitt förflutna har tillslut hunnit ikapp mig.

Förlåt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Vad skriver jag ens om? :S *förvirrad*
Mitt förflutna har tillslut hunnit ikapp mig.

Förlåt!

tycker det var väldigt bra skrivet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa, fuck 'em.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då försvinner väl rikas incitament att bo kvar i Sverige helt och hållet. Eller du tänker att man gör detta globalt så att de inte har någonstans att fly?


   
SvaraCitera

thl*kt N.: dålig idé

antagligen kommer man totalt sett få in mindre pengar men också förbehållslöst se till att få in pengar av de som betalar och där med strunta i resten 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frågan är varöfr du är ond?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

antagligen kommer man totalt sett få in mindre pengar men också förbehållslöst se till att få in pengar av de som betalar och där med strunta i resten 

fattar du inte att han ljuger? han bara hittat på allt för att få hata! bryr sig inte om något på riktigt


   
SvaraCitera

Sauerkraut:
Kommunistfanatiker.

SABATON SABATON SABATON SABATON


   
SvaraCitera

Btw detta betyder ju att en rik person i princip kan anlita en arme att sköta säkerheten


   
SvaraCitera