Aviseringar
Rensa alla

riktig dålig stil .


Ämnesstartare

jag hade pratat med en kille i drygt en månad , över telefon och sånt,aldrig träffat honom. Vi bestämde förra veckan att vi skulle ses igår (fredag) på stan. Han skulle komma till stan vid halv 4 sa han. Jag bor en halvtimma från stan..så jag tog bussen till stan efter skolan. Satt och väntade , han hade inte hört av sig på hela dagen (bara dagen innan då vi bestämde tider osv.). klockan blev halv fyra , försökte ringa honom men han svarade inte . Väntade i över en timma , han klickade upptaget när jag ringde. När jag kommer hem är jag nästan förkrossad [sad] då jag loggar in på facebook och ser att han lagt ut såhär "på stan , någon som vill ses ? - från mobilen "

satt där i regnet också , hur jävla dum är han ?

nu ska jag skriva ett riktigt bra sms , så att han får några jävla skuldkänslor iallafall! han som beskrev sig själv som sååååå perfekt OSV! uschh..
kanske "tack för att du ger mig chansen att hitta en mycket bättre än dig , idiot"

KOM PÅ NÅGOT FÖRSLAG !


   
Citera

Sådana personer har inte vett på att ha dåligt samvete, säg vad du vill och säg upp kontakten.


   
SvaraCitera

Tänk så var han bara jätte jätte nervös? Å nu så skäms han å vågar inte höra av sig och bara hoppas på att du ska skicka ett sms å förlåta honom?[blush]


   
SvaraCitera

skriv att du har fått lunginflammation och troligtvis kommer att dö pågrundav honom. det borde ge honom lite dåligt samvete[smile]


   
SvaraCitera

Skriv inget taskigt till honom, det är bara onödigt. Du behöver inte ge honom någon uppmärksamhet alls men om han skriver till dig så kan du säga att du blev väldigt ledsen, så får man väl hoppas att han förstår hur dumt det var av honom.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Sådana personer har inte vett på att ha dåligt samvete, säg vad du vill och säg upp kontakten.

+1


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Sådana personer har inte vett på att ha dåligt samvete, säg vad du vill och säg upp kontakten.

+2


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

Men snälla folk, hon ska inte skriva något som visar att han har skadat henne. Det gäller att brutalt attackera hans ego![badgrin]

elinsimonsson: Vet han om att du var där och väntade på honom? Annars kan du låtsas om att du också sket i att komma och skriva att du tappade intresset för honom. Att du blev uttråkad och och att du vill träffa andra killar. Du kanske kan skriva att du haft kontakt med en till kille samtidigt som honom, och att den andra var snyggare, mer intressant o.s.v. och att du hellre vill träffa den killen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja , det vet han om , annars hade det varit superbra att säga..!
men jag sa "du är riktigt feg. men bra , då vet jag vart jag har dig. Hittar någon mycket bättre kille än dig ska du se ! "
sen tog jag bort hans nummer och hans fb. SKÖNT..och lite tråkigt med men aa..:/


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

säg upp kontakten.


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

satt där i regnet också

Trist. Du gjorde det rätta, han verkar inte vara något att ha


   
SvaraCitera

Stil är odödligt men föränderlig.


   
SvaraCitera

trodde det skulle handla om mjukisbyxor


   
SvaraCitera

Det bästa tror jag vore att helt ignorera honom från och med nu. Inga hämdsms, inte låta honom skriva nåt på msn eller skype etc. Det bästa är väl att beröva honom det han var ute efter? Det att göra dig ledsen och besviken? Om det är det han VILL ha är det just det du inte ska ge honom. Om det vid ett senare tillfälle visar sig att du får chansen att hämnas på honom kan du ju göra det då, men ge honom absolut inte det han vill ha så att han kan sitta och skratta åt dig.

Razorblade:

Du kanske kan skriva att du haft kontakt med en till kille samtidigt som honom, och att den andra var snyggare, mer intressant o.s.v. och att du hellre vill träffa den killen.

Vilket vore extremt uppenbar lögn och skulle bara få TS att se ännu mer pinsam ut, särskilt om han ville lura dit henne bara för att sen inte komma.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Vilket vore extremt uppenbar lögn och skulle bara få TS att se ännu mer pinsam ut, särskilt om han ville lura dit henne bara för att sen inte komma.

Det kan göras på ett smidigt och kallt sätt och nej det behöver inte se ut som en uppenbar lögn.

Miceparade:

Det bästa tror jag vore att helt ignorera honom från och med nu. Inga hämdsms, inte låta honom skriva nåt på msn eller skype etc.

Jag håller dock med dig om att detta är den bästa lösningen. Att bli ignorerad skadar. Det kan däremot även tolkas som att hon inte svarar för att hon är sårad, och då röstar jag ändå för ett mer offensivt beteende. Jag är osäker vad som är bäst, har för lite bakgrundsinfo för att bedöma.


   
SvaraCitera